Vyhne (9. marca 2010) - Koncom minulého roka dokončil pivovar STEIGER, a.s., Vyhne
dva roky trvajúcu kompletnú obmenu všetkých štandardných P.O.S. (points of
sale) materiálov, ktorým teraz dominuje
motív dvoch jašteričiek, ktoré nahradili predchádzajúci motív templárov.
Posledným P.O.S materiálom s novou grafikou boli v decembri 2009
dodané nové podpivníky. STEIGER vynaložil vlani na propagáciu o 10 percent
viac prostriedkov ako v roku 2008, čo predstavovalo viac ako 10 percent tržieb
z predaja.
Nová profilácia značky STEIGER
,,P.O.S. materiály predstavovali v roku 2009 silný nástroj
novej komunikácie profilácie značky STEIGER,
nastúpenej v roku 2007. Tieto reklamné pútače sme umiestnili priamo
na miestach predaja, teda v predajniach, reštauráciách a výčapoch, pritom sú
súčasťou celkovej reklamnej kampane značky STEIGER. Tvorivé riešenie jednotného
dizajnu nového dizajn manuálu z nových kvalitných materiálov, vyrobených
s využitím nových technológií, sa zhoduje s reklamnými posolstvami
šírenými v elektronických a tlačových médiách a na veľkoplošných plagátoch.
STEIGER začal túto zmenu v roku 2007, v súvislosti so zmenou pečate a
loga pivovaru, kde motív templárov nahradili dve jašteričky. O rok sme
spustili kampaň so sloganom STEIGER – čisto prírodné zlato“, informoval vedúci marketingu STEIGRA Emil Mihálik.
Dodal, že postupne boli na trh uvedené sady 4 nových
sklenených pohárov s plastickým logom a 2 plastové. Nasledovali nové
nosiče reklám (svetelné exteriérové a interiérové reklamy, facie), nové
ponukové interiérové a exteriérové „A“ tabule a plechové tabule
s historickou listinou a legendou o jašteričkách.
,,Reštauratérov a
krčmárov potešili nielen nové plechové
podnosy, ale aj sady 3 obrusov z nového kvalitného materiálu, 4
podpivníkov, nových živicových nálepiek na výčapné terčíky, či nový štýlový
otvárač, vynikajúco komunikujúci profiláciu značky. Pre sezónnych návštevníkov
to zas boli veľký a malý slnečník s novým imidžom a personál dostal
sady oblečení (tričko, šiltovka, zástera). Samozrejmosťou boli aj dodávky iných
neštandardných a jednoúčelových P.O.S. materiálov“, vymenoval E.Mihálik.
Základom rebrandingu bola nová
profilácia značky STEIGER
Autorom nového dizajn manuálu bol dizajnér Vladimír Kovařík,
M.A. z Univerzity Tomáša Baťu v Zlíne. Základom rebrandingu bola nová
profilácia značky STEIGER , založená na legende o nájdení zlatej
a striebornej rudnej žily Spitaler v Banskej Štiavnici. Pivovar STEIGER má
tradičné väzby na Banskú Štiavnicu, ktorá mnoho rokov pivovar vo Vyhniach
vlastnila. Hoci zlato a striebro sa už zo zeme vyťažilo, legenda o zlatom
poklade pokračuje v zlatistom pive STEIGER z Vyhní. Aj názov STEIGER je
spätý s banskoštiavnickým baníctvom, keďže znamená banský majster, predák.
Spojenie s baníckou tradíciou vyjadruje aj latinsky nápis DA DEUS FORTUNAE (DAJ
BOH ŠŤASTIA) na pečati pivovaru. Okrem pečate došlo v STEIGRI aj k zmene
etikiet na fľašiach, dodal E.Mihálik.
Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne dokončil v polroku 2009 aj
výmenu obalov v hodnote 267-tis. €.
Nové fľaše STEIGER postupne za rok nahradili typizované NRW fľaše. Pivovar tiež
zaviedol označenia classic pre 10-stupňové, premium pre 11-stupňové a gold pre
12-stupňové pivá, aké sa používajú v Česku. Inovoval aj obaly plechovkových
pív. Nasledovala hromadná výmena všetkých druhov pohárov, na ktorých je teraz plastické
logo a po naliatí svetlého piva vystúpia zreteľne zlaté jašteričky.
Pivo sa v STEIGRI varí klasickým postupom otvoreného
a dlhodobého kvasenia
Dvojstupňové kvasenie v spilkách
a ležiackych tankoch, s dlhodobým ležaním, dáva pivu jedinečnú,
vyvážene horkastú chuť. STEIGER je čisto prírodný produkt, uvarený
z pramenitej vody zo Štiavnických vrchov, kvalitného moravského jačmenného
pivovarníckeho sladu a najlepšieho chmeľu zo žateckej oblasti. Vo
vyhnianskom pivovare sú hrdí na to, že varia pivo tradičným spôsobom a že
doba dozrievania piva je u nich až 60 dní.
História
a kvalita sú dvomi neoddeliteľnými piliermi, na ktorých stojí pivovar
STEIGER, a.s., Vyhne. Pivovar je najstarší na Slovensku, s tradíciou
varenia od roku 1473. Bohatí mešťanostovia Banskej Štiavnice, ktorá pivovar
stáročia vlastnila, si vyhnianskom pive
pochutnávali ešte skôr než bola objavená Amerika. Dúšky tohto lahodného nápoja
pomáhali obrancom mesta odrážať útoky Turkov, ktorí si robili zálusk na zlato a
striebro, ktoré sa v štiavnických horách ťažili. Práve preto je bohatá
história, aj profilácia značky STEIGER, založená na príslušnosti k regiónu.
Zdroj:
Steiger
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti:
Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.