AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: Steiger

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

Steiger
Vyhne (15.mája 2009) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne začína rozširovať svoje exportné aktivity. V týchto dňoch v pivovare expedujú po prvý raz vo svojej histórii pivo STEIGER určené pre francúzsky trh. Zákazník v Marseille si objednal zásielku svetlého 12° piva STEIGER. Pivovar zároveň rozširuje aj exportnú ponuku sortimentu pre ruský a fínsky trh. K doterajšiemu tmavému 11° pivu pribudne pre ruský Kaliningrad fľaškové 10° pivo a pre fínske Helsinky, tiež k tmavému11° pivu, pribudne flaškové 11° svetlé pivo STEIGER.

  15.05. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (22.apríla 2009) - Hospodárska kríza mení štruktúru spotreby nápojov, spotrebiteľské návyky a ovplyvňuje návštevnosť reštauračných  a pohostinských zariadení. Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne to zaznamenal na zmene štruktúry v spotrebe jednotlivých druhov pív podľa stupňovitosti, i pôsobu odbytu. Krivka spotreby piva má klesajúcu tendenciu smerom k vyššie stupňovým pivám.

  22.04. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (17.apríla 2009) - Kombinácia dlhej zimy, plynovej a hospodárskej krízy ubrala na spotrebe piva v SR. Pivo STEIGER sa aj v čase krízy drží, na trhu má 6,56 percentný podiel. Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne vystavil (predaná produkcia) za prvý štvrťrok 40.285 hektolitrov (hl) piva, čo bolo medziročne iba o 8 percent menej ako v prvom štvrťroku 2008. Zaznamenal tak najmenšie zníženie produkcie zo všetkých slovenských pivovarov, keď sa celkovo trh s pivom prepadol za prvý štvrťrok o 12 percent.

  17.04. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (8. apríla 2009) - Pivovar Steiger, a.s., Vyhne nesúhlasí s obmedzením, či dokonca zákazom reklamy na pivo, v rámci pripravovaného zákazu reklamy na alkohol. Podobné opatrenie by mohlo byť posledným úderom pre ťažko skúšané malé pivovary. Za scestné považuje predovšetkým prezentovanie piva spolu s tvrdými alkoholickými  nápojmi a ich hádzanie do jedného vreca.

  08.04. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (5.marca 2009) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne v súčasnosti ceny svojich pív nezvyšuje. Ak by  považoval za potrebné upraviť distribučné ceny, urobí tak len v nevyhnutnom rozsahu a len na základe zmeny cien vstupov. Trhová trojka STEIGER nemá dôvod nasledovať postupy najväčších slovenských producentov piva, ktorí na marec 2009 ohlásili zvýšenie cien a to Heineken v priemere o 6,9 percenta a Pivovary Topvar o 6,3 percenta. Zdôvodnili najmä rastúcimi nákladmi a infláciou.

  05.03. 2009Tma:Steiger  
Steiger

Vyhne (27.februára 2009) - V pivovare STEIGER, a.s., Vyhne v januári tohto roku napriek plynovej kríze vystavili (predaná produkcia) 12 950 hl piva, čo bolo iba o 2 percentá menej ako za január 2008. Všetky ostatné pivovary zaznamenali v januári určité zníženie produkcie, keď sa Slovensku spolu vystavili 185 539 hl  piva, čo bol 17-percentný medziročný pokles. Trhový podiel vystaveného piva zo STEIGRA sa tak v januári zvýšil na 7 percent, z vlaňajších 5,9 percenta.


  27.02. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (20.februára 2009) -  Každé 18-té pivo vypité z produkcie slovenských pivovarov pochádza z pivovaru  STEIGER, s.r.o., Vyhne. V sortimente tmavých pív je to však už každé piate pivo a suverénne vyhniansky pivovar vedie v sortimente konzumných pív 8%-ných, kde každých deväť z desiatich vypitých pív pochádza zo STEIGRA. Informoval o tom predseda predstavenstva spoločnosti  a generálny riaditeľ pivovaru STEIGER Jaroslav Vysloužil.

  20.02. 2009Tma:Steiger  
Steiger

Pivovar STEIGER, a. s., Vyhne  má zatiaľ dostatočné zásoby piva a dokáže istý čas zabezpečiť plynulé zásobovanie svojich odberateľov bez obmedzení. V súčasnosti v dôsledku zavedenia obmedzení, vyplývajúcich z ôsmeho regulačného stupňa odberu zemného plynu, pivovar prerušil proces varenia, ktorý je energetický najnáročnejší, ale ostatné technologické uzly fungujú normálne.


  09.01. 2009Tma:Steiger  
Steiger

Predvianočný trh obohatil aj pivovar Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne, ktorý začal v týchto dňoch distribuovať svoj špeciál, ktorým je „Vianočné pivo STEIGER 14°“. Obmedzená séria 300 sudov, každý po 50 litrov dlhodobo kvalitne uležaného piva, je určená ako vernostné poďakovanie pre cca 300 TOP odberateľov v oblasti HORECA (krčmy a reštaurácie).


  15.12. 2008Tma:Steiger  
Steiger

Kým v septembri všetky slovenské pivovary prekonali vlaňajšiu úroveň predaja v porovnávanom mesiaci, v októbri sa to podarilo už len jedinému - pivovaru STEIGER, a.s., Vyhne. Ten zvýšil za október 2008 výstav piva (predanú produkciu) o 21 percent, kým celý trh zaznamenal deväťpercentný prepad.


  11.11. 2008Tma:Steiger  
Steiger
Kým ešte v auguste pivovar STEIGER, a.s., Vyhne ako jediný spomedzi slovenských pivovarov zvýšil medziročný výstav piva (predanú produkciu) a to o 3 percentá, v septembri sa to už podarilo všetkým slovenským pivovarom. Stačili na to dva týždne pekného počasia, čím sa opäť potvrdilo, že slnko a spotreba piva sú pevne naviazané.
  21.10. 2008Tma:Steiger  
41 lnkov (3 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.07 seknd