AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: Steiger

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

Steiger

Berlín (25. januára 2010) - Najväčším lákadlom slovenskej expozície na európskom veľtrhu potravinárstva, poľnohospodárskeho a záhradníckeho priemyslu INTERNATIONALE GRÜNE WOCHE 2010 bolo nesporne pivo STEIGER. Napriek konkurencii iných tradičných pivárskych krajín, s ďaleko väčšími  prezentáciami, bolo v slovenskom stánku plno. Čapovali sa tu svetlé 11 a 12-stupňové pivá STEIGER, ale aj tmavá jedenástka. Nemci sú fajnšmekri na špeciality a tak ich lákalo aj rezané  svetlé pivo s tmavým.


  25.01. 2010Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (14. januára 2010) - Po trojročnej prestávke bude mať slovenské pivovarníctvo opäť zastúpenie na najdôležitejšom európskom veľtrhu potravinárstva, poľnohospodárskeho a záhradníckeho priemyslu IGW - INTERNATIONALE GRÜNE WOCHE 2010. Slovensko bude reprezentovať najstarší domáci pivovar STEIGER, a.s., Vyhne. Tradičného "Zeleného týždňa" v Berlíne sa zúčastní sa  vyše 1 600 vystavovateľov z viac ako 50-tich krajín sveta.


  14.01. 2010Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (24. novembra 2009) - V rámci prevencie boja proti chrípke začal Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne v utorok 24.novembra 2009 rozdávať svojim zamestnancom protichrípkové predvianočné balíčky. Spolu je pripravených 180 balení liečív obsahujúcich predovšetkým vitamíny, ktoré by mali posilniť imunitu pracovníkov pivovaru a znížiť prípadnú chorobnosť pri chrípkovej epidémii.
  24.11. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (12. novembra 2009) - Husársky kúsok sa podaril pivovaru STEIGER, a.s., Vyhne, keď so svojou produkciou prenikol do tradičnej pivárskej krajiny - Írska. Íri sú hrdí na svoj svetoznámy tmavý, zvrchu kvasený Guiness, ale STEIGER obohatil ich trh o spodne kvasený, 12° svetlý ležiak plzenského typu. Prvý kamión naložený vyhnianskym pivom odišiel v septembri a keďže Írom zachutilo, v týchto dňoch sa pripravuje expedícia ďalšieho kamióna. 


  12.11. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Bratislava(6.novembra 2009) - Českí pivári v snahe upozorniť na zvýšenie spotrebnej dane v ČR na pivo o tretinu, začali kampaň s názvom ,,Dosť bolo piva!“. Žiadajú v nej  patentové inštitúcie, aby sa pivu začalo hovoriť sladové víno. Víno, na rozdiel od piva, má totiž nulovú daň a tak aj ,,sladové víno“ by nebolo zaťažené žiadnou spotrebnou daňou. To by znížilo jeho cenu o 2,50 -3,0 Kč na polliter.


  06.11. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (4. novembra 2009) - Aj keď pre Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne je vývoz je zatiaľ  iba doplnkom k domácemu predaju, vyhnianskych pivovarníkov tešia dvojciferne rastúce percentá exportu. Za 3 štvrťroky tohto roku STEIGER vyviezol 5164 hektolitrov (hl) piva, čo bolo o takmer 35 percent viac ako pred rokom. Výsledky sú o to zaujímavejšie, že ich nesprevádza žiadna aktívna propagácia značky STEIGER na zahraničných trhoch.


  04.11. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (21. októbra 2009) - Pivovar STEIGER Vyhne, a.s., vďaka vykonaným opatreniam, dokázal aj v tohtoročných sťažených podmienkach hospodárskej krízy a všeobecného poklesu spotreby piva, vylepšiť svoje hospodárenie. Za prvých deväť mesiacov tohto roka v STEIGRI zvýšili tržby o 1,1 percenta na úroveň 11,464 mil. €. Hospodársky výsledok sa za porovnávané obdobie zvýšil o takmer 40% a dosiahol 1,044 mil. €. Pivovar od začiatku roka predal na Slovensku spolu  231 176  hl piva vlastného i distribuovaného pre české pivovary. Bolo to  iba o 6 % menej ako za rovnaké obdobie vlaňajška


  21.10. 2009Tma:Steiger  
Steiger
 Vyhne (21.septembra 2009) - Napriek hospodárskej kríze a všeobecnému poklesu spotreby piva, zaznamenal Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne za prvých 8 mesiacov tohto roka zlepšené hospodárske výsledky. Tržby vzrástli za január až august 2009, oproti minulému roku o 3,56%, keď dosiahli hodnotu takmer 10,469 mil. eur. Hospodársky výsledok za toto obdobie bol kladný, vo výške milión eur.

  21.09. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (17.septembra 2009) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne dokončil v týchto dňoch výmenu obalov v hodnote  267 tis. € (8 mil Sk). Celý sortiment fľašového piva sa tak distribuuje výhradne vo vlastných fľašiach s tvarovaným nápisom STEIGER priamo v skle. Nové fľaše STEIGER postupne nahradzovali typizované NRW fľaše od polovice minulého roka.


  17.09. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (5.augusta 2009) - Súčasné tropické počasie síce praje predaju piva, ale nie až tak, ako si to mnohí myslia. Všeobecne platí pravidlo, že leto je obdobím žatvy pivovarov a čím je teplejšie, tým väčšia je aj chuť na pivo a vyššia jeho spotreba. Dlhodobé skúsenosti výčapníkov a pivovarníkov však ukazujú, že táto priama úmera platí iba po vonkajšiu teplotu približne okolo 28 stupňov Celzia. Ak ju počasie prekoná a pretrváva takzvané tropické počasie s teplotami nad 30° C, spotreba piva už nerastie a s nárastom teploty nad ,,magických 28° C“, začne pomaly klesať.

  05.08. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (31.júla 2009) - Strategickou krajinou pre export Pivovaru STEIGER, a.s., Vyhne sa stalo Maďarsko, kde vlani pivovar predal 3200 hektolitrov piva. Za prvých 7 mesiacov tohto roka tam pivovar exportoval už cca 3000 hektolitrov piva. Z portfólia vyvážaných produktov sa u slovenských južných susedov teší veľkej obľube tmavé pivo STEIGER 11% a pozitívne ohlasy sú aj na nealkoholické pivo STEIGER FREE. Tento rok sa STEIGER v Maďarsku čapoval  okrem iného  aj na športovom podujatí Formula 1. 

  31.07. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Bratislava (23.júla 2009) - Hospodárska kríza poznačila aj spotrebu piva, ktorá má vo všetkých pivovaroch klesajúci trend. V tejto neľahkej situácii  však žiari výnimka potvrdzujúca pravidlo, že kríza je aj príležitosťou. Nekorunovanými pivnými kráľovnami leta 2009 sú desaťstupňové fľaškové pivá distribuované z Pivovaru STEIGER, a.s., Vyhne. Predaj celého sortimentu fľaškových desiatok distribuovaných  zo STEIGRA medziročne stúpol až o 16,8 percenta. Ostatné stupňovitosti a balenia boli, s výnimkou nealka, pod minuloročnými hodnotami.

  23.07. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (26.júna 2009) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne. pokračuje od 1.júna v  novej marketingovej kampani. Vlani bola základom rebrandingu nová profilácia značky STEIGER , založená na príslušnosti k regiónu - legende o  jašteričkách a nájdení zlata v Banskej Štiavnici. V tomto roku je motív zlata prítomný tiež, ale dôraz kampane je posunutý na motto: Steiger – čisto prírodné zlato.

  26.06. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (8. júna 2009) - Pivní odborníci i laická verejnosť s prekvapením zaznamenávajú, že PR aktivity jedného z najväčších pivovarov si prisvojujú úžasné ,,objavy“ z procesu varenia a čapovania pív. Ide pritom o procesy a vlastnosti, ktoré sa napríklad v Pivovare STEIGER, a.s. Vyhne, používajú a považujú už celé desaťročia za samozrejmosť. Po ,,objave“ rezania tmavého piva smerom nahor, je to najnovšie tvrdenie o „jedinečnom" varení na dva rmuty. Informoval o tom vedúci marketingu STEIGRA Emil Mihálik.

  08.06. 2009Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (19.mája 2009) - Kým domáca konkurencia prichádza až teraz na slovenský trh s tmavým pivom, ktoré sa da rezať smerom nahor, pivovar STEIGER, a.s., Vyhne už také pivo vyrába roky. Tmavý STEIGER 11° sa v reštauračných zariadeniach ,,reže“ nielen nahor, ale aj dolu a výnimočne efektná je aj trikolóra s tmavým pivom uprostred. Pre rokom dokonca spustil pivovar STEIGER osvetovú kampaň na rezané pivá.

  19.05. 2009Tma:Steiger  
41 lnkov (3 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.06 seknd