AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: Steiger

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

Steiger
Vyhne (29. novembra 2010) - Najstarší slovenský pivovar STEIGER, a.s., Vyhne vyzýva poslancov NR SR, aby neschválili 100 000 hektolitrov (hl) ako novú hranicu výroby piva pre malé pivovary, pretože to bude znamenať pre tento slovenský pivovar zvýšenie spotrebnej dane až o 72%! Pre STEIGER s výrobou 160 000 hl tak stúpne daň prvý raz pri preradení medzi veľké pivovary a druhý raz pre nárast dane o 27 %. Zrušenie doterajšej hranice pre malé pivovary do 200 000 hl tak postihne STEIGER ako jediný pivovar.


  29.11. 2010Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (8. októbra 2010) - Pivo na celý rok, čiže každému po 365 fľaškových pív, distribuuje v týchto dňoch pre desať šťastných výhercov pivovar STEIGER, a.s., Vyhne. Okrem toho ďalších 310 výhercov dostalo priamu finančnú výhru 33€, 66€, alebo až 99€ a niekoľko tisíc získalo biele  tričko s logom súťaže. Všetci účastníci súťaže splnili podmienku, že našli a zaslali korunkové uzávery z piva so slovným spojením  "ČISTO PRÍRODNÉ zlato".


  08.10. 2010Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (20. septembra 2010) - Augustové  povodne a studený koniec mesiaca nepriaznivo ovplyvnili výsledky predaja piva na Slovensku, Napriek tomu sa pivovaru STEIGER Vyhne, a.s., podarilo za august medziročne zlepšiť výsledky predaja o 2 percentá, keď v tomto mesiaci predal 31 480 hektolitrov (hl) všetkých pív. Rovnako aj celkový predaj všetkých pív od začiatku roka za 8 mesiacov vzrástol zhodou okolností tiež o 2 percentá a dosiahol úroveň 210 124 hl.


  20.09. 2010Tma:Steiger  
Steiger

Bratislava (9. septembra 2010) - Plánované  zvýšenie spotrebnej dane na pivo takmer o 50 % ohrozuje všetky pivovary, ale malé pivovary sú ohrozené priam až existenčne. Ak v súčasnosti tvoria dane z piva približne jednu tretinu jeho ceny, po ich zvýšení budú tvoriť takmer polovicu ceny. Navrhovaná spotrebná daň bude pritom 2-krát vyššia ako v ČR, či 3-krát vyššia ako v Nemecku, čo sú krajiny s najvyššou spotrebou piva. Vyššia daň je už len v severských krajinách a na Britských ostrovoch. Výrobcovia piva preto vyzývajú vládu, aby plánované drastické zvýšenie spotrebných daní prehodnotila.


  09.09. 2010Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (25. augusta 2010) - Tropické horúčavy v júli priali odbytu piva aj v Pivovare STEIGER, a.s., Vyhne, ktorý v tomto mesiaci predal 39 333 hektolitrov (hl) všetkých pív, čo bolo o 15% viacej ako v júni tohto roku a o 2% viacej ako pred rokom v júli 2009. Celkový predaj všetkých pív od začiatku roka za 7 mesiacov vzrástol medziročne o symbolických 2848 hl, keď dosiahol úroveň 155 671 hl. Informoval o tom riaditeľ pivovaru STEIGER Jaroslav Vysloužil.


  25.08. 2010Tma:Steiger  
Steiger

Vyhne (1. júla 2010) - Podľa výsledkov za jún 2010 sa podarilo pivovaru STEIGER, a.s., Vyhne zlomiť nepriaznivý trend v pivovarníctve.  Pozitívny vývoj v júnovom predaji všetkých pív distribuovaných pivovarom STEIGER, a.s., Vyhne, sa prejavil v dosiahnutom objeme 33 200 hektolitrov (hl). Oproti rovnakému mesiacu minulého roka to predstavuje nárast na 116 %. Pivovar tak dohnal aj slabší predaj za predchádzajúce mesiace, predovšetkým za daždivý máj.


  02.07. 2010Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (23. júna 2010) - Čoraz väčšej obľube medzi spotrebiteľmi sa teší nealkoholické pivo z produkcie Pivovaru STEIGER, a.s., Vyhne. Za prvých 5 mesiacov ho spolu vystavili 433 hektolitrov (hl), čo bolo o 241 percent viacej ako pre rokom, kedy to bolo 127 hl. Vzhľadom na to, že pivovar nealkoholické pivo varí iba druhý rok, ide o sľubný nárast.  


  23.06. 2010Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (24.mája 2010) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne, prichádza na trh s novou plechovkou pre 12-stupňové pivo STEIGER GOLD. Sľubuje si od nej rovnaký úspech u zákazníkov ako od predchádzajúcej inovácie plechovky pre 10-stupňové pivo STEIGER CLASSIC. Tá si okrem pochvál získala aj pár oficiálnych ocenení, naposledy 2. miesto „Najkrajšia plechovka“ medzi slovenskými zberateľmi. Pivovar STEIGER ako prvý na Slovensku použil novú technológiu zamatovo matného povrchu, ktorý vyvoláva pocit chladu, ale v ruke nechladí.

  24.05. 2010Tma:Steiger  
Steiger

Vyhne (7.mája 2010) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne, začal v máji expedovať svoju desiatku ,,STEIGER CLASSIC“ 10% (objem alkoholu 4,1%) do veľkoobchodných reťazcov aj v novom balení, ktorým sú 1,5 litrové PET fľaše. Predchádzalo tomu od začiatku roka 2010 testovanie v regióne, ktoré sa stretlo s pozitívnym ohlasom. PET fľaše sú z kvalitného plastu, neprepúšťajú kyslík, lámu slnečné žiarenie, sú odolné voči pádom a majú dobrú stabilitu.


  07.05. 2010Tma:Steiger  
Steiger

Vyhne (21. apríla 2010) - Pozitívny vývoj v predaji všetkých pív distribuovaných pivovarom STEIGER, a.s., Vyhne, od začiatku tohto roka, sa premietol aj do ekonomiky pivovaru. STEIGER uzavrel 1.štvrťrok 2010 s podobnými celkovými tržbami ako vlani, ale s vyšším ziskom ako za rovnaké obdobie roku 2009. Zatiaľ čo začiatok tohto roka bol slabší, marec bol výnimočne silný. Celkové výnosy pivovaru za tento mesiac narástli oproti  minulému roku o 24,8 %, pri náraste tržieb za tovar o 50% a za tovar z vlastnej výroby o 15,5%.


  21.04. 2010Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (14. apríla 2010) - Pozitívny signál zaznamenal pivovar STEIGER, a.s., Vyhne. Objem predaja všetkých pív distribuovaných pivovarom sa za prvý štvrťrok 2010, v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2009, zvýšil o 2 percentá. Objem predaja vlastných a dovážaných značiek tak dosiahol spolu 51 623 hektolitrov (hl) piva. Ešte výraznejší bol medzimesačný nárast, keď v marci tohto roku vyhniansky pivovar predal o 65 percent pív viac ako vo februári.


  14.04. 2010Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (9. marca 2010) - Koncom minulého roka dokončil pivovar STEIGER, a.s., Vyhne dva roky trvajúcu kompletnú obmenu všetkých štandardných P.O.S. (points of sale) materiálov, ktorým teraz  dominuje motív dvoch jašteričiek, ktoré nahradili predchádzajúci motív templárov. Posledným P.O.S materiálom s novou grafikou boli v decembri 2009 dodané nové podpivníky. STEIGER vynaložil vlani na propagáciu o 10 percent viac prostriedkov ako v roku 2008, čo predstavovalo viac ako 10 percent tržieb z predaja.

  09.03. 2010Tma:Steiger  
Steiger

Vyhne (2.marca 2010) - Aj v roku 2009 úspešne pokračovali aktívne exkurzie v pivovare STEIGER vo Vyhniach. Jeho priestory si vlani prezrelo viac ako 1200 návštevníkov. Okrem domácich slovenských návštevníkov najväčší záujem pozrieť si tradičnú výrobu piva na najmodernejších výrobných zariadeniach využili predovšetkým záujemcovia z Česka, Nemecka, Švajčiarska, ale i Maďarska a Talianska. Pivovar vo Vyhniach je už tradične zaujímavým cieľom skupinovej turistiky, vlani nás navštívilo aj niekoľko veľkých skupín zahŕňajúcich od 40 až do 76 návštevníkov.


 


  02.03. 2010Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (23. februára 2010) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne  napriek hospodárskej kríze v roku 2009 zvýšil predaj tmavého 11° piva medziročne o 3,4 percentá a celkovo ho tak vystavil 14 500 hektolitrov (hl). Pri celkovom poklese slovenského trhu, to znamená nárast trhového podielu STEIGRA v tomto sortimente. Každé štvrté tmavé pivo vypité z produkcie slovenských pivovarov pochádza zo STEIGRA a pivovar tak odhadom zaberá na slovenskom trhu vystaveného tmavého piva cca štvrtinový podiel.

  23.02. 2010Tma:Steiger  
Steiger
Vyhne (2. februára 2010) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne podľa predbežných výsledkov zaznamenal za rok 2009 navzdory kríze o niečo vyššie tržby ako rok predtým. Kým v roku 2008 dosiahli celkové tržby výšku 14,07 mil. eura, za rok 2009 to bolo 14,14 mil. eura, čo bolo o 2,5% viac ako predpokladal podnikateľský zámer. Pivovar zaznamenal za vlaňajší rok zisk po zdanení vo výške cca 900-tisíc eur, v porovnaní s 1,546 mil. eur za rok 2008.


  02.02. 2010Tma:Steiger  
41 lnkov (3 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.12 seknd