AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: CITROËN SLOVAKIA

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

CITROËN SLOVAKIA
Paríž (15.októbra 2009) - 90. výročie značky CITROËN a 120. výročie Eiffelovej veže. CITROËN a Eiffelova veža slávia svoje narodeniny ponúkajúc jedinečné predstavenie plné zmyslových vnemov, ktoré bude naživo prenášané do sveta prostredníctvom Internetu. Počnúc 22. októbrom 2009 až do konca roka bude železná dáma* ponúkať svetelnú show v dĺžke12 minút. Značka CITROËN ako jej historický partner sa na tomto ohromnom podujatí podieľa.

  15.10. 2009Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Nitra (6. októbra 2009) - Včera sa skončil už 17. ročník autosalónu v Nitre. Citroën využil svoju účasť na salóne, aby oslávil 90. výročie značky. Pri tejto príležitosti prezentoval motoristickej verejnosti kompletnú modelovú ponuku s dôrazom na model Citroën C3 Picasso, ktorý spravil zo značky Citroën národného konštruktéra. Vozidlo vzbudzovalo zaslúženú pozornosť, a to nie len vďaka mnohým vystaveným verziám, ale aj z dôvodu slávnostného odovzdania nového Citroën C3 Picasso výhercovi internetovej súťaže organizovanej spoločnosťou Citroën Slovakia.


  07.10. 2009Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Nitra (1.októbra 2009) - Na tohtoročnom už 17. ročníku autosalónu v Nitre značka CITROËN predstaví kompletnú modelovú ponuku v kategórii osobných ale aj ľahkých úžitkových vozidiel a tiež vozidiel s prestavbou kategórie N1. Na ploche takmer 1000 m2 bude vystavovať až 22 vozidiel, pričom najväčšiu pozornosť bude pútať model Citroën C3 Picasso, vyrábaný exkluzívne na Slovensku (PSA Peugeot Citroën Trnava). Tento model, ktorému sa výborne darí na európskych trhoch, si získava aj pozornosť slovenských klientov. Rovnako úspešné sú aj ďalšie modely, čo dokazujú aj obchodné výsledky spoločnosti.

  01.10. 2009Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Bratislava (22.septembra 2009) - Nový Citroën C3 má ambiciózny cieľ: obnoviť bestseller, z ktorého sa predalo viac ako 2 milióny exemplárov. „Toto vozidlo je pre značku jedno z najpodstatnejších a zosobňuje naše ambície na zvýšenie trhového podielu tak medzi bežnými motoristami, ako aj vo flotilových parkoch.“ hovorí Frédéric Banzet, generálny riaditeľ značky CITROËN. Postup bol jasný: zobrať to najlepšie z Citroën C3 a ešte to vylepšiť.

  22.09. 2009Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Bratislava (28.augusta 2009) - Nový CITROËN C3 získal v sprísnených testoch spoločnosti Euro NCAP celkové ohodnotenie 4 hviezdičkami. Tým pádom zaručuje bezpečný pobyt na palube pre všetkých pasažierov. Mestské vozidlo získalo ohodnotenie piatimi hviezdičkami za ochranu dospelých, chodcov a detí, čo ho radí na vrchol segmentu. V oblasti aktívnej bezpečnosti získal Citroën C3 ohodnotenie 4 hviezdičkami.

  28.08. 2009Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Trnava (26.marca 2009) - Koncepčné Citroën C3 Picasso získal 4 hviezdičky v novom, oveľa prísnejšom hodnotení agentúry Euro NCAP a udal tým nový globálny smer automobilovej bezpečnosti. Nový hodnotiaci systém zahŕňa aktívnu a pasívnu bezpečnosť, pričom jednotlivo hodnotí štyri rôzne kritériá: ochranu cestujúcich - dospelých aj detí - ochranu chodcov a asistenčné systémy.

  26.03. 2009Tma:CITROËN SLOVAKIA  
36 lnkov (3 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.04 seknd