AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: CITROËN SLOVAKIA

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

CITROËN SLOVAKIA

Paríž (7. júna 2010) - CITROËN  organizuje prvú medzinárodnú súťaž v grafickom dizajne. Návrhári z celého  sveta  môžu od 12. mája vyskúšať svoje schopnosti a predviesť svoju kreativitu  na  úprave  vozidla  CITROËN  DS3. Víťaz sa predstaví na Champs Elysées  42 ,  vo výstavnom priestore značky na najkrajšom bulvári sveta a jeho dielo sa dostane v roku 2011 do predaja. Nikoho  snáď  neprekvapí,  že  súťaž sa týka práve nového člena v modelovej ponuke  značky Citroën, trojdverového hatchbacku DS3, lebo ten sa stáva pre Citroën ikonou  všemožných  individualizácií  podľa  priania  zákazníkov.


  07.06. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Bratislava (1. júna 2010) - Presne vytesané  línie pritiahnu zrak. Kvalita výroby nenechá nikoho na pochybách. Jazdné vlastnosti na najvyššej úrovni zodpovedajú požiadavkám súkromných, ale aj firemných zákazníkov a presvedčia ich, že sedia vo vynikajúcom aute. Nový CITROËN C4 šíri okolo seba silnú pozitívnu energiu. Nový CITROËN C4 urobí presne to isté, ako sa podarilo v roku 2008 novému CITROËNU C5 a v roku 2009 novému CITROËNU C3 - všetkých naokolo presvedčí, že predstavuje najnovšie skúsenosti a schopnosti značky v oblasti technologických inovácií a posúva hlavnú modelovú líniu vyššie. 

  01.06. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Šanghaj (13. mája 2010) - CITROËN predstavuje tvary štúdie METROPOLIS, nového vozidla, ktoré vzniklo ako pocta jedinečného čínskeho rozmachu. Svoju výstavnú slávu zažije vo francúzskom pavilóne sa svetovej výstave Expo, ktorá sa uskutoční v Šanghaji od 1. mája do 31 októbra. 2010. METROPOLIS je limuzína s vyzývavým dizajnom a harmonickými líniami, ktorá sa môže stať vzorom veľkosti, avantgardy a dynamiky všetkých veľkomiest s nepopierateľnou príťažlivosťou. Vozidlo vznikalo pod rukami medzinárodného dizajnérskeho tímu značky CITROËN, ktorý v Šanghaji pôsobí od roku 2008, čo zaručilo, že bude presne zodpovedať potrebám a vkusu čínskeho publika.  


  13.05. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Bratislava (27. apríla 2010) - Pri príležitosti postupného otvárania komplexu Eurovea, umiestnila značka pred vstup do Galérie nový Citroën DS3 v 7-metrovej ochrannej bubline, ktorá umocňuje charakter skvostu moderného dizajnu, ktorým Citroën DS3 bezpochyby je. Nedotknuteľný DS3 možno v bubline obdivovať vo dne i v noci, kedy výstavný kúsok dostáva iný charakter na základe originálneho osvetlenia a svetelných efektov, až do 3. mája. V prípade, ak majú návštevníci chuť vidieť model viac zblízka, v interiéri obchodného centra je vystavený ešte jeden model DS3 v ďalšej z mnohých farebných kombnácií.

  27.04. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Bratislava (15. apríla 2010) - Citroën na tohtoročnom autosalóne predstavuje svoju produktovú ponuku na ploche 1400 m² a ponúka návštevníkom dovedna 4 slovenské výstavné premiéry. Kompletnú ponuku osobných vozidiel vrátane výstavných premiér nového Citroënu C3 a Citroënu DS3, plne elektrického vozidla C- Zéro a snovej štúdie GTbyCitroën prezentuje na ploche 1100 m² v hale B1 bratislavskej Incheby. V exteriéri výstaviska je plocha 300 m² určená k prezentácii ľahkých úžitkových vozidiel a vozidiel pre firmy pod záštitou programu Business Center.

  15.04. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Bratislava (9. apríla 2010) - Citroën sa zaviazal k inovatívnemu napredovaniu a využívaniu maximálneho množstva technológií, aby tým udelil výsady jeho vzťahu s klientom a privilegoval skúsenosti značky. Citroën sa snaží využívať všetky prostriedky pre lepšie uspokojenie svojich klientov od fázy zvažovania značky až po každodenný život s Citroënom. Preto sa značka dňa 29.marca 2010 pustila do novej internetovej éry so svojou novou stránkou www.citroen.sk vybavenou digitálnou technológiou full flash a novým 3D konfigurátorom.

  09.04. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA

Paríž (2. marca 2010) - Osemdesiaty ročník ženevského autosalónu je skvelou príležitosťou, aby CITROËN predstavil svoju dynamiku a kreativitu. Po predstavení modelu DS3 pokračuje CITROËN v ďalšom rozvoji línie DS a predstavuje dve štúdie.  DS3 Racing, ultra športovú verziu odvodenú z modelu DS3, ktorú vyvíjalo športové oddelenie Citroën Racing. Druhou štúdiou je DS High Rider, ktorý predznamenáva tvary ďalšieho modelu línie DS.


  03.03. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA

Bratislava / Paríž (23. februára 2010) - Značka CITROËN sa piatimi titulmi majstra sveta v rely medzi konštruktérmi a šiestimi titulmi majstra sveta, ktoré získala posádka Sébastien Loeb a Daniel Elena, nezmazateľne zapísala do histórie WRC a celého automobilového športu. Značka sa týmito úspechmi inšpirovala aj pri tvorbe modelu DS3 Racing. Inžinieri spoločnosti Citroën Racing sa pohrali s modelom DS3 a implantovali mu viacero športových schopností. Vozidlo vznikalo na 100 percent v réžii pretekárskych inžinierov a tí do neho zakomponovali viacero špecifických karbónových prvkov, pochádzajúcich z automobilového športu.


  23.02. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Ženeva (23. februára 2010) - Osemdesiaty ročník Medzinárodného automobilového Salónu v Ženeve je pre značku CITROËN príležitosťou,  aby ukázala svoju dynamiku a kreativitu. Návštevníci sa môžu tešiť na dve úplne nové štúdie - ultra-športovú verziu DS3 vyvinutú Citroën Racing-om a DS High Rider, ktorý naznačuje nový model rady. V oblasti služieb zaujme WiFi on board, ktorý  dovoľuje pasažierom pripojenie na Internet  a tým lepšie využitie  času počas cestovania na palube vozidiel Citroën

  23.02. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA

Bratislava (12. februára 2010) - Február 2009 bol dátumom, kedy značka Citroën oznámila vytvorenie a zrod línie prémiových produktov: línie DS. Iba rok po tejto veľkolepej udalosti pomaly prichádza modelový rad DS do značkových predajní a Citroën načrtáva novú budúcnosť tejto línie, ktorú reprezentuje štúdia DS HIGH-RIDER. Je to moderná vízia dynamiky, ktorá si zakladá na kompaktných rozmeroch a naznačuje nové cesty využitia automobilu. Opäť stavia do popredia potešenie z jazdy a všetko to dopĺňa novátorským technologickým prístupom, ktorý stojí na plnohybridnom naftovom pohone.


  12.02. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA

Bratislava (9. februára 2010) - V januári 2010 značka Citroën dosiahla zvýšenie počtu registrácií až o 23,8%, pričom celkový trh zaznamenal pokles 1,9%. Trhový podiel značky dosiahol 6,76% , čo predstavuje nárast o 1,4 percentuálneho bodu v porovnaní s rokom 2009, vďaka čomu sa Citroën umiestnil na 2. mieste v poradí značiek na slovenskom trhu. Tieto výsledky dokazujú súčasnú dynamiku značky, ktorá prichádza s množstvom nových produktov, vyhovujúcim rôznorodým požiadavkám trhu.


  09.02. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Paríž (3. februára 2010) - Toyota oznámila v Európe zvolávaciu akciu na osem modelov, aby predišla možným problémom s plynovým pedálom. Pre Peugeot 107 a Citroën C1 - modely skupiny pochádzajúce zo spolupráce so značkou Toyota a vyrábané v spoločnej fabrike - sa PSA  Peugeot Citroën rozhodla, v súlade s prísnou politikou kvality, spustiť rovnakú akciu. Klienti, ktorých sa to týka, budú v blízkej dobe upovedomení poštou.


  03.02. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA

Bratislava (19. januára 2010) - Značka CITROËN predala vlani v rámci celého sveta 1 , 346 milióna vozidiel. V 30 európskych krajinách  sa značke podarilo dosiahnuť trhový podiel na trhu osobných a ľahkých úžitkových vozidiel na úrovni 6,5%. Znamená to nárast o 0,2 bodu, zatiaľ čo celkový trh poklesol o 5,4 percenta. Rekordné predaje automobilka zaznamenala v Číne, o pol percenta vzrástol tiež predaj na ruskom trhu.


  19.01. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Bratislava (10. novembra 2009) - Nulová  spotreba, nulové emisie CO2, nulový hluk! S modelom C-ZERO sa značke CITROËN podarilo rozšíriť ponuku malých vozidiel s plne elektrickým pohonom. Toto malé mestské vozidlo má za úlohu zjednodušiť pohyb po mestách: malé rozmery, rýchle nabíjanie, dostatočne veľký dojazd na pokrytie každodenných potrieb, a to všetko v absolútnom tichu, tak protichodnom s hlukom veľkomesta.  Naozajstná koncentrácia technológie a kreativity, aby auto už dnes vyhovovalo požiadavkám zajtrajška! 

  10.11. 2009Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA

Bratislava (3. novembra 2009) - Od 30.októbra 2009 značka Citroën rozširuje svoju ponuku vozidiel v kategórii N1 bez nutnosti montáže deliacej mriežky. K modelom, ktoré túto možnosť poskytovali sa tak pridali ďalšie modely : Xsara Picasso, Berlingo First a nové Berlingo. Táto zmena sa vzťahuje na všetky disponibilné úrovne výbavy a motorizácie uvedených modelov (okrem Berlinga s motorom 1,6 VTi 120k).


  03.11. 2009Tma:CITROËN SLOVAKIA  
36 lnkov (3 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.10 seknd