Media Info Servis

Éra bez papiera a tlače sa nekoná
Publikovan: Piatok, 20.02. 2009 - 21:48:08
Vec: HP


77 percent pracovníkov v Európe využíva pri rozhodovaní v práci pero, papier alebo vytlačené dokumenty.  Napriek odlišnosti krajín a vplyvu digitálneho obsahu sa tak éra bez papiera a tlače rozhodne nekoná. Výskum1 realizovaný v januári 2009 potvrdil, že ani rastúci trend  digitálneho zobrazovania nespôsobil ústup klasickej tlače dokumentov. Trend potvrdilo takmer 1500  pracovníkov malých a stredných podnikov vo viacerých krajinách Európy .


Rozdiely medzi vekovými kategóriami. Generácia Y, teda zamestnanci narodení po roku 1976,  stále dôveruje pri dôležitom rozhodovaní písanému alebo tlačenému slovu. Využívajú ho dokonca viac ako starší kolegovia. Až 84 % pracovníkov vo veku 16-24 rokov si vždy alebo obyčajne vytlačí či napíše podklady pred dôležitým rozhodnutím. Je to najviac spomedzi všetkých vekových kategórií, dokonca viac ako v najstaršej kategórii 55-64 rokov (59 %). Podľa výskumu, pri dôležitom  rozhodovaní využíva tradičné nástroje ako pero, papier a tlačené dokumenty najčastejšie tzv. Generácia Y,“ približuje Tatiana Fish, SMB Marketing manager, HP IPG EMEA.

Nemci tlačia najviac. Najčastejšie používajú pero, papier a vytlačené dokumenty pri rozhodovaní zamestnanci v nemeckých podnikoch (91 %). V Holandsku sa na tieto nástroje spolieha 57 % pracovníkov. V prieme pre 77 % pracovníkov ostávajú pero, papier a vytlačené materiály základnými nástrojmi pre podporu rozhodovacieho procesu.
Prispôsobené potrebám. Tieto údaje zverejnila firma HP, líder v oblasti tlače a zobrazovania, ktorá z tohto výskumu čerpá  dôležité informácie pre pochopenie práce zamestnancov, vzorov ich správania a špecifických potrieb s  cieľom zabezpečiť, aby jej produkty a servis vyvinuté pre odvetvie malých a stredných  podnikov spĺňali jeho skutočné potreby.
(1) Výskum bol uskutočnený prostredníctvom dotazníka zasielaného emailom. Zúčastnilo sa ho 1439 zamestnancov malých a stredných podnikov (menej ako 1000 zamestnancov) vo Veľkej Británii, Francúzsku, Holandsku, Španielsku, Taliansku, Rusku a Nemecku. Výskum bol realizovaný spoločnosťou ToLuna v termíne 8. – 16. január 2009.
Zdroj: www.hp.com







Tento lnok si mete preta na webe Media Info Servis
http://www.mediainfoservis.sk

Tento lnok njdete na adrese:
http://www.mediainfoservis.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=653