Bratislava (15. februára 2011) - Novým generálnym riaditeľom Unileveru pre región strednej
Európy je od januára Moti Keren.
Profesionálne skúsenosti v oblasti predaja rýchloobrátkového tovaru
zbieral v uplynulých 20-tich rokoch na manažérskych
pozíciach v Unileveri vo Veľkej Británii, Izraeli a
ďalších krajinách. Vo svojej funkcii
v Strednej Európe nahradil Hermana Verstraetena.
Moti
Keren študoval na univerzite v Tel Avive, kde získal tituly BA v ekonómii
a MBA v oblasti marketingu a financií a pokračoval v štúdiu v zahraničí.
Kariéru v Unileveri začal v roku 1990. Od roku 1994 pracoval v oddelení
obchodného plánovania Bestfoods v Izraeli, neskôr bol menovaný obchodným
a marketingovým manažérom. V období 1998-2001 pracoval v tíme
Bestfoods vo Veľkej Británii na pozícii manažéra pre logistiku
a plánovanie. V roku 2001 sa vrátil do Unileveru Izrael
ako viceprezident pre logistiku a člen predstavenstva a 2005 sa stal
výkonným riaditeľom spoločnosti.
Za
posledných šesť rokov Keren a jeho tím prispeli k rastu spoločnosti
a výrazne zlepšili profitabilitu. Ako člen združenia potravinárov
v Izraeli viedol Keren agendu sociálnej zodpovednosti, najmä
v oblasti výživy a zdravého životného štýlu. Na čele Unileveru
Maďarsko a Stredná Európa budú jeho najdôležitejšími úlohami
posilňovanie značiek Unileveru, dosiahnutie globálnych cieľov spoločnosti
a podpora udržateľného ekonomického rastu.
O
spoločnosti Unilever
Unilever
je jedným z najväčších svetových dodávateľov rýchloobrátkového
tovaru so silnými koreňmi vo viac ako 160 krajinách sveta. So svojimi
400 značkami v 14 kategóriách zastrešujúcich výrobky starostlivosti
o domácnosť, osobnú starostlivosť a potraviny, žiadna iná spoločnosť
takto nezasahuje do životov spotrebiteľov ako Unilever. Každý jeden
deň použijú náš výrobok dve miliardy spotrebiteľov. Spoločnosť
celosvetovo zamestnáva 163,000 zamestnancov.
Unilever pôsobí aj v Slovenskej
republike, kde zamestnáva vyše 100 zamestnancov. Medzi potravinové
výrobky spoločnosti Unilever patria rastlinné tuky Rama, Flora, Hera, Perla, majolenky, tatárske
omáčky, kečupy, horčice a grilovacie omáčky Hellmann’s, zmrzlina Algida, čaje Lipton a dehydratované výrobky
Knorr. K najvýznamnejším kozmetickým značkám patria zubné pasty Signal, kozmetika Dove, Timotei, Axe, Rexona, Lux alebo čistiace
prostriedky Domestos a Cif.
Zdroj:
Unilever
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: