Blíži sa 125. výročie vzniku nápoja Coca-Cola Publikovan: Piatok, 07.01. 2011 - 21:37:38 Vec: Coca Cola
Bratislava (7.
januára 2011) – Spoločnosť Coca-Cola v roku 2011 oslavuje 125.
výročie vzniku nápoja Coca-Cola a pri tejto výnimočnej príležitosti
pripravila bohatú ponuku špeciálnych akcií. V rámci nich po celom
svete opäť ožijú dejiny značky a zákazníci aj zamestnanci otvoria
125 rokov radosti. Osláv 125. výročia sa priamo zúčastnia všetci milovníci tohto
nápoja z celého sveta. Cesta do minulosti povedie až ku dňu, kedy
v roku 1886 uzrel svetlo sveta vynález Johna Stitha Pembertona.
Zrodenie nápoja Coca-Cola
Rok 125. výročia bude veľkým poďakovaním zákazníkom a zamestnancom
na celom svete, skutočným protagonistom tohto výnimočne úspešného
príbehu.
Zrodenie nápoja Coca-Cola, ku ktorému došlo 8. mája 1886, bolo významným
dňom moderných dejín: bol to deň, kedy John Stith Pemberton, lekárnik
z Atlanty v Spojených štátoch, prvýkrát namiešal prvý džbán
sirupu Coca-Cola so sódou a za päť centov ho predal. Od toho dňa
už osvieženie nikdy nebolo ako predtým. Coca-Cola je v súčasnosti
najobľúbenejší a najpredávanejší nealkoholický nápoj v dejinách,
osviežujúci nápoj, ktorý nikdy neobsahoval konzervanty ani umelé
príchute. Od tohto okamihu sa odvíja úžasná história spoločnosti
Coca-Cola, ktorú charakterizuje stály a výrazný leitmotív: vyjadrenie
radosti. A preto v roku 125. výročia svojho vzniku Coca-Cola pozýva
všetkých na oslavy a zdieľanie tisícov okamihov šťastia.
Rok 2011 bude zasvätený oslave 125 rokov
Rok 2011 bude zasvätený oslave 125 rokov, počas ktorých Coca-Cola
zbližuje ľudí, navodzuje okamihy optimizmu a radosti, a vytvára
vzťahy, ktoré prekonávajú vekové i geografické vzdialenosti. Ako
je vidieť z reklám tejto značky, Coca-Cola prináša prosté okamihy
radosti počas dňa a jej výborná chuť každý deň vyčaruje úsmevy
na tvárach ľudí celého sveta.
„Po 125 rokoch občerstvovania sveta teraz
Coca-Cola hrdo ohlasuje rok 125. výročia svojho vzniku.
Tento rok je oslavou našich zákazníkov a ich náklonnosti ku
Coca-Cole – to oni sú totiž skutočnými vlastníkmi značky
Coca-Cola,“ uviedla Zuzana Svobodová, Public Affairs & Communication
Manager spoločnosti Coca-Cola. „Chceme byť
pre svet, v ktorom žijeme, skutočnou inšpiráciou k radosti. Preto
sa v rámci osláv 125. výročia zameriame predovšetkým na komunikáciu
našich hlavných hodnôt – radosti a optimizmu,“ dodala.
Spoločnosť Coca-Cola
Spoločnosť Coca-Cola
je najväčším výrobcom nápojov na svete a osviežuje svojich zákazníkov
takmer 500 značkami perlivých a neperlivých nápojov. Spolu so značkou
Coca-Cola, ktorá je uznávaná ako najcennejšia značka sveta, patrí
do portfólia spoločnosti dvanásť ďalších značiek s hodnotou
rádovo miliárd dolárov, napríklad značky Coca-Cola light, Fanta,
Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Cappy alebo illyissimo.
V celosvetovom meradle sme najväčším dodávateľom perlivých nápojov,
džúsov, džúsových nápojov, čajov a káv učených k okamžitej
spotrebe. Prostredníctvom najväčšieho nápojového distribučného
systému na svete si spotrebitelia vo viac než 200 štátoch vychutnávajú
nápoje spoločnosti v množstve 1,6 miliardy porcií denne. Naša spoločnosť
sa trvalo angažuje v budovaní udržateľných spoločenstiev a zameriava
sa na iniciatívy, ktoré chránia životné prostredie, šetria prírodné
zdroje a podporujú hospodársky rozvoj v spoločenstvách, kde pôsobíme.
Ďalšie informácie o našej spoločnosti nájdete na webovej stránke
www.thecoca-colacompany.com.
Zdroj:
Coca-Cola
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: