Bratislava (3. januára 2011) – Spoločnosť Xerox a jej softvérové riešenie XMPie® získali 19 ocenení na veľtrhu Graph Expo 2010,
ktorý sa konal v októbri v americkom Chicagu. Digitálne tlačové systémy
Xeroxu v spojení so softvérom XMPie predstavujú ideálne spojenie.
Výsledkom toho je osem výročných ocenení „Must See ‘ms“ a ďalších 11
Gold Ink Awards za výnimočnosť v digitálnej tlači.
Must See 'ems
Pri príležitosti veľtrhu Xerox vyzdvihol tiež niekoľko víťazov svojej vlastnej súťaže Best-of-the-Best. V rámci nej boli hodnotené aplikácie z viac ako 17 krajín na základe kvality zobrazenia, použitia technológií Xerox a obchodných výsledkov. Ocenenia Must See ‘ems, sponzorované spoločnosťou PrintCom Consulting Group, sa udeľujú inovatívnym produktom a službám vystaveným na ploche veľtrhu Graph Expo. Výberová komisia vychádza z nezávislého hodnotenia konkurenčných ponúk.
Medzi tohoročných víťazov patrí:
»produkčný systém Xerox Color 1000 (Must See ‘ems)
»riešenie Espresso Book Machine spoločnosti Xerox (Worth-A-Look)
»produkčný systém Xerox iGen4® EXP (Worth-A-Look)
»kontinuálny produkčný systém Xerox 1300™ (Encore Worth-A-Look)
Gold Ink
Xerox taktiež získal výročné ceny Gold Ink Awards, ktoré boli sponzorované spoločnosťami Publishing Executive, Printing Impressions a Book Business. Z 11 obdržaných ocenení boli tri „zlaté“, a to za výstupy vytvorené na produkčných systémoch iGen4 a Xerox Nuvera 288. Ďalšie ocenené výstupy boli vytlačené na systémoch Xerox DocuColor® 8002 a Xerox 700.
Best-of-the-Best spoločnosti Xerox
Súťaž Best-of-the-Best spoločnosti Xerox oceňuje aplikácie digitálnej tlače vytvorené členmi globálnej partnerskej siete Xerox Premier Partners Global Network v nasledujúcich kategóriách: knihy,marketingové letáky, digitálna a ofsetová tlač, priamy marketing, fotografické publikácie a transpromo. V každej kategórii boli ocenení traja víťazi:
- Kategória priamy marketing a absolútny víťaz: spoločnosť Progressive Communications, súčasť spoločnosti Taylor, vytvorila vysoko personalizovanú osobnú marketingovú kampaň s pomocou softvéru XMPie. Výsledkom bola 17% miera odozvy a 68% miera konverzie.
- Kategória fotografické publikácie: spoločnosti ColorCentric a MyPicTales využili digitálne produkčné systémy iGen3® 110 spoločnosti Xerox, aby vytvorili fotografické knihy pre profesionálne fotoštúdiá. MyPicTales vďaka tomu získala viac zákaziek a navýšila svoje tržby o 15 až 20 % v priebehu ôsmych mesiacov.
- Kategória TransPromo: spoločnosť Cathedral vylepšila bankové výpisy Citadel Credit Union o plnefarebnú tlač a personalizované správy. Výpisy boli vytlačené na farebnom kontinuálnom produkčnom systéme Xerox 980 so softvérom FreeFlow VIPP®, GMC Printnet T a Solimar.
- Kategória priamy marketing: spoločnosť Keiger Direct pripravila marketingovú kampaň naprieč médiami pre golfovú akadémiu Pinehurst. Kampaň vznikla v spolupráci so spoločnosťou WilsonMcGuire Creative vďaka softvéru XMPie a systému iGen4. Výsledkom bola miera odozvy 11,3 %.
O spoločnosti Xerox
Xerox je svetovým lídrom a nositeľom inovácií v oblasti správy dokumentov a tlačových prostredí. Ponúka produkty pre domácnosti a riešenia pre firmy rôznych veľkostí, od malých spoločností až po medzinárodné korporácie, ktorým umožňuje dosiahnuť plne integrované riadenie dokumentov. Xerox dodáva zákazníkom samostatne alebo v rámci svojich riešení široké spektrum zariadení – čiernobiele a farebné multifunkčné zariadenia, faxy, tlačiarne, veľkoformátové zariadenia, produkčné a publikačné tlačové systémy, ďalej softvér pre správu dokumentov a služby v oblasti tvorby, spracovania, archivácie a riadenia toku dokumentov. Xerox pomáha zákazníkom vďaka najnovším technológiám znížiť prevádzkové a personálne náklady a zefektívniť obchodné procesy.
Zdroj:
Xerox
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: