Košice (24. novembra 2010) - Od 1. novembra 2010 je otvorené už druhé
Citroën Business Center. Prevádzkuje ho spoločnosť
SAMID s.r.o. v Košiciach. Počet dealerstiev poskytujúcich
špeciálne služby firemnému sektoru by mal rýchlo vzrastať. Špeciálny program
pod názvom Citroën business center klientom poskytuje prínos nielen
čo sa týka cenových zvýhodnení, ale aj starostlivosti, servisu
a špeciálnych služieb.
Zrýchlenie služieb pre klienta
Citroën business center si kladie za cieľ
celkové zrýchlenie služieb pre klienta rovnako ako osobný
prístup prostredníctvom špecializovaného pracovníka a okamžitý
prístup ku zľavám. Díleri, ktorí sa budú na programe podieľať,
budú pútať identifikačnými znakmi Citroën Business Center a budú
zamestnávať špecializovaných predajcov a technikov, ktorí sa business
klientom budú venovať s prihliadnutím na ich špecifické potreby.
Pre uľahčenie prevádzky parku prináša program zľavy aj na
náhradné diely a servisné úkony, rovnako ako poskytnutie náhradného
vozidla v prípade poruchy. Samozrejmosťou bude kompletná
škála úžitkových vozidiel vystavená v každom Citroën Business
Center.
Značka
Citroën
Kreatívny
a dynamický, Citroën uvádza v roku 2010 prvý model z prémiového produktového
radu, nový Citroën DS3. Posilnený 90 rokmi „Créative Technologie“
značky prináša konkrétne riešenia v otázkach ochrany životného
prostredia s uvedením dvoch elektrických vozidiel a masovým sprístupnením
funkcie Stop&Start. Citroën, to je 8000 kontaktných miest pre
klientov, 13 500 spolupracovníkov, prítomnosť v 85 krajinách a 1 346 000
vozidiel predaných v roku 2009.
Zdroj:
Citroën Slovakia
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: