Paríž (24. novembra 2010) - Po multifarebnom vianočnom
stromčeku TREEGLOW edícia 2009 , značka
PEUGEOT prichádza s novou edíciou 2010 a s novou modernou interpretáciou
pre svietiaci vianočný stromček,
čo je výsledkom práce dizajnérov z Peugeotu 33-ročný dizajnér
írskeho pôvodu Cathal Loughnane vytvoril tento stromček z jemného
dažďa kúzelných snehových vločiek. Je vyrobený
z recyklovateľného polypropylénu a ponúka aj farebné osvetlenie
LED diódami. Vytvorí veľmi osobitý a zaujímavý štýl Vianoc.
Vytvorí veľmi osobitý a zaujímavý štýl Vianoc
Po multifarebnom vianočnom
stromčeku TREEGLOW edícia 2009 , značka
PEUGEOT prichádza s novou edíciou 2010 a s novou modernou interpretáciou
pre svietiaci vianočný stromček,
čo je výsledkom práce dizajnérov z Peugeotu 33-ročný dizajnér
írskeho pôvodu Cathal Loughnane vytvoril tento stromček z jemného
dažďa kúzelných snehových vločiek.
Je vyrobený
z recyklovateľného polypropylénu a ponúka aj farebné osvetlenie
LED diódami. Naviac tento stromček
nesie gény značky Peugeot. Osvetlený stromček s výškou 1,40m
je vydarenou reinterpretáciou najvýraznejšieho symbola Vianoc a to
vianočného stromčeka.
Dá sa objednať
aj v celej koncesionárskej sieti aj na Slovensku
Bude k dispozícii
začiatkom decembra na Peugeot Avenue Champs Elysées, v
Boutique Peugeot, 75 avenue de la Grande Armée v Paríži, ale dá sa objednať
aj v celej koncesionárskej sieti aj na Slovensku.
Vývoj produktov bez
nejakého priameho spojenia s automobilom, je genézou značky PEUGEOT,
ktorá tento rok oslavuje už 200 výročie a svoju históriu začala
práve výrobou krinolín, drobných nástrojov, soľničiek a koreničiek,
ktoré sa stali skutočnými bestsellermi.
Peugeot
Peugeot je jedinou
značkou , ktorá uvádza ponuku globálnej mobility pre tak automobily
osobné ako aj úžitkové, skútre , bicykle vrátane širokej
ponuky v rámci servisných služieb. Prítomná v 160 krajinách
sveta prostredníctvom 10 000 kontraktných miest , značka Peugeot
spája svet náročnosti a emócií. V roku 2009, značka Peugeot predala
1 842 000 automobilov a stala sa prvou francúzskou značkou vo svete
a 10- tou svetovou automobilovou značkou celkom. 50 % predaných
peugeotov emituje menej ako 14 g CO2.Po silných 200 rokoch inšpirácie,
PEUGEOT v roku 2010, obnovuje svoje štylistické línie, svoju vizuálnu
identitu, kompletizuje ponuku globálnej mobility a potvrdzuje svoje
medzinárodné ambície. Značka pokračuje vo svojom rozvoji
uvedením modelu RCZ, automobilu mimo série, modelu ION, 100% elektrického
auta, modelu 408 v Číne a s novými 3 modelmi v Latinskej Amerike
a taktiež rozvojom svojej ponuky mobility“ a la carte “ MU by Peugeot.
Zdroj:
Peugeot Slovakia
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: