Media Info Servis

Honda CR-Z získala ocenenie Auto roku 2010-2011 v Japonsku
Publikovan: Piatok, 12.11. 2010 - 10:56:37
Vec: Honda


Tokio (12. novembra 2010) - Spoločnosť Honda Motor Co., Ltd. včera oznámila, že hybridný automobil CR-Z získal ocenenie Automobil roku 2010-2011 v Japonsku, ktoré udeľuje výkonný  výbor ankety. Športový hybrid CR-Z využíva kombináciu benzínového 1,5-litrového motora i-VTEC a originálneho systému Honda Integrated Motor Assist™ (IMA®), ktorá vytvára progresívny a dynamický celok, ponúkajúci agilné a dynamické jazdné vlastnosti s mimoriadne nízkou spotrebou paliva, dosahujúcou len 5,0 l/100 km v kombinovanom režime. 



31 rokov existencie ankety Automobil roku v Japonsku

Takanobu Ito, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Honda Motor Company, k tomu povedal:  „Sme veľmi hrdí, že model CR-Z bol v silnej konkurencii ďalších nových modelov vybraný Automobilom roku 2010-2011 v Japonsku. Toto ocenenie je dôkazom, že verejnosť prijala snahu spoločnosti Honda ponúknuť mimoriadnu ohľaduplnosť k životnému prostrediu v podobe hybridného automobilu, s ktorým bude jazda zábavou a ktorý bude navyše ponúkaný za dostupnú cenu, ale taktiež úsilie značky Honda maximalizovať potešenie z vlastníctva a z jazdy s automobilom ako takým. Sme taktiež presvedčení, že toto ocenenie modelu CR-Z odráža spoločné úsilie našich obchodných partnerov a celého radu ďalších subjektov, ktoré vývoj a výrobu tohto modelu podporili. Pokiaľ ide o budúcnosť, spoločnosť Honda má v úmysle ponúknuť viac potešenia ešte väčšiemu počtu zákazníkov." 

Dôkaz technologickej vyspelosti i vizionárskej koncepcie

Za 31 rokov existencie ankety Automobil roku v Japonsku, značka Honda toto ocenenie získala 11x, čím predbehla všetkých ostatných výrobcov.  V minulom roku, kedy organizátori oslávili 30. výročie tejto ankety, bola zvláštna cena „Najlepší automobil 3. dekády“ udelená modelu Honda Fit (Jazz) z roku 2001. 

Od roku 2000 značka Honda v ankete Automobil roku v Japonsku, uspela celkom šesťkrát. Tento výsledok je dôkazom technologickej vyspelosti i vizionárskej koncepcie a dizajnu výrobkov značky Honda.
 

Zdroj: Honda

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe







Tento lnok si mete preta na webe Media Info Servis
http://www.mediainfoservis.sk

Tento lnok njdete na adrese:
http://www.mediainfoservis.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=3095