Bratislava (18. októbra 2010) - Spoločnosť LG Electronics,
ktorá je svetovým lídrom a technologickým inovátorom v spotrebnej
elektronike, domácich spotrebičoch a
mobilných komunikáciách, rozšírila v
Čechách a na Slovensku v rámci skvalitňovania
servisných služieb tzv. kontaktné autorizované miesta o centrá
LG Assistance. Doba vybavovania drobných
opráv sa tak skráti o 75 %!
LG Assistance centrá rozširujú klasické autorizované predajné miesta
Všetci zákazníci spoločnosti
LG, ktorí si potrebujú uplatniť reklamáciu na mobilné telefóny
LG, môžu využiť štandardného predajcu u ktorého si výrobok zakúpili.
Produkt je následne zaslaný do autorizovaných servisných stredísk
LG v Kladne a v Bratislave (adresy na www.lg.cz a www.lge.sk). „Od
novembra minulého roka sme však zaviedli tzv. centrá LG Assistance,
ktoré rozširujú klasické autorizované predajné miesta. Doba vybavovania
opráv v týchto centrách sa skráti až
o 75 %,“ uviedol Jong Sung Oh, generálny riaditeľ spoločnosti
LG Electronics CZ. Autorizované miesta LG Assistance sú teda schopné
odstrániť všetky drobné poruchy, bez nutnosti rozobratia výrobku.
„Okrem toho, tiež
radíme zákazníkom s tým, aké programy si môžu do svojho mobilného
telefónu stiahnuť a akým spôsobom.
Pomáhame im aj s nastavením jednotlivých funkcií, ako je
posielanie sms a mms správ či e-mailu. Pokiaľ majú
tiež ťažkosti so softwarom, nahráme im novú verziu priamo na
mieste,“ dodal Jong Sung Oh.
Najneskôr do 24 hodín
Spoločnosť LG prostredníctvom
svojich nových servisných autorizovaných miest LG Assistace ako v
Česku, tak aj na Slovensku poskytuje služby bezplatne a na počkanie,
najneskôr do 24 hodín. Všetko sa vzťahuje na výrobky, ktoré sú
v záručnej dobe. „Predpokladáme,
že viac ako 30 % ťažkostí
môže byť odstránených priamo v centrách LG Assistance. Zákazníci
tak nemusia čakať štandardných 30 dní
na vybavenie reklamácie, ale všetko vybavia do 24 hodín,“
dodal Jong Sung Oh. V prípade, že zákazník príde do LG Assistance
a je nutný zložitejší zásah pri riešení reklamácie, spoločnosť
LG automaticky posiela výrobok do autorizovaného servisného strediska.
Spoločnosť LG bude sieť centier LG Assistance aj naďalej rozširovať
za účelom čo najväčšej ústretovosti zákazníkovi aj v servise.
Zdroj:
LG Electronics
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: