Bratislava (29. septembra 2010) - Najväčšia gastro
súťaž na Slovensku - súťaž
Najčašník 2010, ktorú organizuje portál obedovat.sk, pozná
svojich výhercov. V každom z ôsmich krajov
Slovenska odmení generálny partner súťaže spoločnosť
Heineken Slovensko päť najlepších
čašníkov vecnými cenami a pivom
zo svojho produktového portfólia.
Osobitnou odmenou pre všetkých štyridsiatich umiestnených
je poukážka na absolvovanie špeciálneho
školiaceho programu Umenie čapovať, ktorý
spoločnosť Heineken Slovensko štartuje začiatkom budúceho roku.
Zapojilo
sa 3250 čašníkov z 1734 reštaurácií na celom Slovensku
Do druhého ročníka
súťaže Najčašník sa od polovice júna do polovice septembra zapojilo
až 3250 čašníkov z 1734 reštaurácií na celom Slovensku. Tí dostali
"palec hore" od svojich priaznivcov na Facebooku až 50 370
- krát. Oproti prvému ročníku to znamená nárast počtu zapojených
čašníkov aj reštaurácií približne o polovicu. "Sme veľmi
radi, že sme ako generálny partner súťaže Najčašník mohli prispieť
k pozitívnemu tlaku na motiváciu obsluhy v gastronomických zariadeniach.
Na spokojnosť milovníkov piva totiž
významne vplýva okrem ovládania umenia správneho
čapovania aj kvalita samotnej obsluhy," hovorí Hana Šimková,
manažér pre korporátne vzťahy spoločnosti Heineken Slovensko.
Najlepší
čašníci z celého Slovenska budú mať zároveň možnosť zlepšiť
svoje vedomosti o pive a jeho čapovaní
Tí najlepší
čašníci z celého Slovenska budú mať zároveň možnosť zlepšiť
svoje vedomosti o pive a zručnosti v čapovaní piva prostredníctvom
školiaceho programu Umenie čapovať, ktorý štartuje spoločnosť
Heineken Slovensko od začiatku budúceho roku, "Hlavnou myšlienkou
nášho programu Umenie čapovať je
fakt, že dôvodom na objednanie druhého piva je kvalita toho prvého.
Ak sa k tomu pridá kvalitná obsluha v podaní
tých najlepších čašníkov z celého Slovenska,
úspech musí byť zaručený," dodáva H. Šimková.
Vecné ceny, zlatistý
mok ako aj poukážky na absolvovanie školiaceho programu odovzdala
spoločnosť Heineken Slovensko najlepším čašníkom na spoločnej
tlačovej konferencii v utorok 28. septembra 2010 za účasti organizátorov,
partnerov a zástupcov mesta Bratislava.
O spoločnosti
Heineken Slovensko
Spoločnosť
Heineken Slovensko sa ako líder na slovenskom pivnom trhu dlhodobo
snaží o zlepšovanie kvality podávania piva v gastronomických
zariadeniach. Pravidelne zabezpečuje tréningy personálu ohľadne skladovania,
manipulácie či správneho čapovania a podávania piva v prevádzkach
a zároveň prináša také inovácie v Horeca segmente, akými je napríklad
Zlatý Bažant Extra Cold alebo v tomto roku nový
systém tankového piva. Do projektu Najčašník 2010 sa Heineken Slovensko
zapojil so svojimi šiestimi najvýznamnejšími značkami - Heineken,
Zlatý Bažant, Corgoň, Kelt, Krušovice a Starobrno.
Zdroj:
Heineken Slovensko
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: