Media Info Servis

Mio začína na Facebooku súťaž Virtuality Meets Reality
Publikovan: Utorok, 17.08. 2010 - 11:41:44
Vec: Mio Technology Corporation


Praha (17. augusta 2010) - Spoločnosť Mio Technology, jeden z popredných výrobcov prenosných navigačných zariadení (PND), spúšťa na Facebooku svoju súťaž "Virtuality Meets Reality" (Prelínanie virtuality s realitou) na stránke fanúšikov Mio na adrese http://www.facebook.com/ miobuzz. Ako výrobca zameraný na poskytovanie komplexných a presných navigačných informácií vyzýva teraz Mio užívateľov z celého sveta, aby zaobstarali a zdieľali fotografie, na ktorých ich GPS zariadenia ukazuje obrázok rovnakého miesta, na akej sa práve pozerajú cez predné sklo auta.



Dvadsať najobľúbenejších fotografií bude odmenených

Pre zapojenie do súťaže nahrajte v dobe od 16. do 31. augusta vašu fotografiu na stránku fanúšikov Mio na Facebooku (vyhľadajte "MioBuzz") a požiadajte priateľov, aby označili, že sa im táto fotografia páči. Dvadsať najobľúbenejších fotografií bude odmenené limitovanou sériou 2GB USB diskov s originálnym dizajnom Mio Spirit.


"Chceme sa podeliť o každodenné skúsenosť, ako nám naše navigačné zariadenia pomáhajú vnímať okolité prostredie - či už ako potvrdenie správnosti našej trasy alebo ako ukážku, ako by malo vyzerať okolie, keď cestujeme na neznáme miesta," hovorí Rick Liao, riaditeľ Mio pre globálnu marketing a obchodné aktivity v Ázii. "Prostredníctvom tejto súťaže môžu užívatelia zdieľať s ostatnými okamihy, ktoré prežívajú pri používaní svojich Mio navigáciou, a tiež komunikovať na Facebooku s ostatnými fanúšikmi z celého sveta."

Mio spustilo stránku svojich priaznivcov na Facebooku v októbri
2009 a do augusta 2010 sa k nej pripojilo 2 254 fanúšikov z 19 krajín. Navštívte http://www.facebook.com/miobuzz, aby ste sa dozvedeli viac.  Ak chcete získať viac informácií o produktoch spoločnosti Mio a maloobchodných cenách, navštívte, prosím, www.mio.com/sk alebo kontaktujte vášho regionálneho zástupcu Mio.

O spoločnosti Mio

Spoločnosť Mio Technology vyvíja a predáva výrobky, ktoré svojim užívateľom umožňujú využiť posledné novinky v mobilných službách. Spoločnosť bola založená v máji 2002 a teraz pôsobí na Taiwane, v Číne, Európe, Severnej Amerike, Austrálii, Japonsku a Južnej Kórei. Mio Technology celosvetovo zamestnáva viac ako 1700 ľudí a svoje produkty predáva vo viac ako 58 krajinách. Mio Technology je momentálne jednotkou na trhu s GPS
v regióne strednej a východnej Európy *. Celosvetovo obsadzuje tretiu priečku.

Mio predpovedá, že mobilný život a mobilný obchod bude v budúcnosti základom každodenného života. Produkty, zahŕňajúce autonavigácia, osobné navigácie a navigačné PDA systémy boli vyvinuté so zameraním na potreby zákazníkov. Slogan značky Mio, "Explore More", teda "Objavte viac", vychádza zo snahy zlepšiť cesty, ktorými ľudia vnímajú svet, a dať používateľom vedieť, že ho môžu objavovať jednoducho a slobodne.

 


Zdroj: Mio Technology

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe







Tento lnok si mete preta na webe Media Info Servis
http://www.mediainfoservis.sk

Tento lnok njdete na adrese:
http://www.mediainfoservis.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=2778