Bratislava (11. augusta 2010) - Súťaž
NajČašník leta 2010, ktorej generálnym partnerom je spoločnosť
Heineken Slovensko, vstúpila vyhlásením medzisúťaže do
ďalšej fázy. V medzisúťaži môžu
čašníci aj čašníčky súťažiť
o atraktívne ceny zaslaním "najpivnejšej fotografie",
teda takej, pri ktorej dostane každý
okamžite chuť na pohár vychladeného piva. V hre je súdok piva Heineken,
darčekové predmety a dokonca aj lístky na
festival Bažant Pohoda 2011.
Druhý ročník
projektu NajČašník2010
Druhý ročník
projektu NajČašník2010 je zameraný na vytvorenie pozitívneho tlaku
verejnosti voči obsluhujúcemu personálu. Hodnotí hlavne ústretovosť,
sympatie a príjemné vystupovanie. Mimoriadne pozitívne ohlasy tohto
ročníka inšpirovali realizačný tím Najčašník2010 a reklamných
partnerov k vyhláseniu medzisúťaže pre čašníkov a reštaurácie.
Do 15. augusta. 2010 môžu zapojením do medzisúťaže vyhrať atraktívne
ceny v súťaži „O najpivnejsiu fotografiu s Heinekenom Slovensko“,
čiže fotografiu, pri ktorej dostane odborná porota najväčšiu chuť
na pohár vychladeného pivka. Ďalšie medzisúťaže pripravili aj
ostatní reklamní partneri.
Medzisúťaže sa môžu
zúčastniť všetky verejné stravovacie jednotky
Medzisúťaže sa môžu
zúčastniť všetky verejné stravovacie jednotky (reštaurácie,
puby, jedálne, občerstvenia atď), ktoré majú v súťaži aspoň
jedného čašníka alebo čašníčku. Súťaže sa môže zúčastniť
personál obsluhujúci vo verejnej stravovacej jednotke v zmysle Zákona
428/2002 O ochrane osobných údajov. O výsledkoch súťaže sa dozviete
na stránkach Najcasnik.sk, Obedovat.sk a KamNaPIVO.sk.
Zdroj:
Heineken Slovensko
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: