Štokholm (5. augusta 2010) - Spoločnosť Electrolux sa rozhodla
pripojiť k oslavám sobáša švédskej korunnej princeznej Victorie s Danielom Westlingom. Na počesť tejto udalosti bol vytvorený dizajnový
koncept “Švédskych koruniek”. Do známeho modrožltého emblému
boli odeté “hviezdy” medzi spotrebičmi – tie najlepšie a najpopulárnejšie
produkty z celého sortimentu. Emblém vytvorila dizajnérka
Wanja Djanaieffová pre švédskych účastníkov letných Olympijských
hier v Mníchove v roku 1972.
Výťažok z dražby pôjde
na charitu
Wanja je bývalou šéfkou dizajnu exkluzívneho
švédskeho reťazca obchodných domov NK, a zároveň profesorkou textilného
dizajnu na univerzite v Konstfacku. Na margo upraveného dizajnu spotrebičov
povedala: “Je skvelé, že sa Electrolux rozhodol využiť môj vzor
práve takýmto spôsobom.” Modrožltý vysávač UltraOne
bude vyrobený iba v jednom exemplári, ktorý bude neskôr vydražený
na aukčnej stránke eBay. Získaný finančný obnos poputuje do Fondu korunnej princeznej Viktórie, ktorý pomáha s organizáciou voľnočasových
aktivít pre mladých invalidných ľudí. Spoločnosť Electrolux pri
tejto príležitosti venovala značnú čiastku fondu, ktorý bojuje
proti sociálnemu vylúčeniu detí a mladistvých vo Švédsku.
“Kráľovské” spotrebiče
Medzi “naj” spotrebiče, ktoré
boli pokryté populárnym retro vzorom so žltými korunkami na modrom
poli, sa zaradila kombinovaná chladnička s mrazničkou Source &
Glacier, umývačka riadu RealLife a dvaja zástupcovia vysávačov – Ergorapido
a UltraOne. “Týmto spôsobom chceme osláviť kráľovskú
svadbu a ukázať, že Electrolux je spoločnosťou, kombinujúcou inovatívne
produkty s tradíciou škandinávskeho dizajnu,” hovorí Henrik Otto,
šéf globálneho dizajnu Electroluxu.
Spoločnosť Electrolux
Spoločnosť
Electrolux je popredným výrobcom domácich spotrebičov a spotrebičov
pre profesionálne využitie. Ročne predáva viac ako 40 miliónov
výrobkov zákazníkom vo viac ako 150 krajinách.
Spoločnosť sa zameriava na inovácie, ktoré
sú navrhnuté na základe dôkladného poznania potrieb zákazníkov,
od bežných spotrebiteľov po profesionálov. Sortiment výrobkov Electrolux
zahŕňa chladničky, umývačky riadu, práčky, vysávače a
sporáky, predávané pod renomovanými značkami Electrolux,
AEG-Electrolux a Zanussi. V roku 2008 dosiahla skupina Electrolux objem
predaja vo výške približne 11 miliárd EUR a zamestnávala 55 000
zamestnancov.
Zdroj:
Electrolux
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: