Bratislava (30. júla 2010) - Od začiatku tohto
roka až do dnešného dňa predala spoločnosť
Heineken Slovensko na slovenskom pivnom trhu jeden milión hektolitrov
pív zo svojho portfólia. Znamená
to, že Slováci doteraz vypili až
dvesto miliónov veľkých pív Heineken, Zlatý
Bažant, Corgoň, Kelt, Krušovice, Starobrno, Martiner alebo Gemer. Po mimoriadne chladnom
a nestálom počasí zo začiatku tohto roka pivárov potešil
príchod horúcich letných dní. Od začiatku júna až doteraz
vzrástol predaj spoločnosti Heineken Slovensko v porovnaní s rovnakým
obdobím minulého roka približne o 15 %.
Osobitne sa darí nealkoholickému pivu
V horúcich letných dňoch
sa osobitne darí nealkoholickému pivu, ktorého predaj rastie ešte
dynamickejšie - za rovnaké obdobie predaj Zlatého Bažanta Nealko
vzrástol medziročne o 20 %. Aj to je
dôkazom toho, že nealkoholické pivo sa postupne stáva alternatívou
rôznych nealkoholických nápojov.
"Pokiaľ bude tento priaznivý
vývoj pokračovať, veríme, že v tomto roku by sme napriek ešte
stále nestabilnej ekonomike mohli prekonať
výsledky predaja z minulého roku," hovorí Hana Šimková,
manažérka pre korporátne vzťahy spoločnosti Heineken Slovensko.
Prispeli aj Majstrovstvá
sveta vo futbale
Okrem počasia k tomuto
priaznivému výsledku do určitej miery určite prispeli aj Majstrovstvá
sveta vo futbale, ktoré počas celého mesiaca doslova lákali fanúšikov
na futbal a pivo do podnikov. Značka Corgoň v súvislosti s Majstrovstvami
sveta zrealizovala veľmi úspešnú promo súťaž pre svojich spotrebiteľov
s názvom "Buď dvanásty hráč, nominuj sa do Afriky", do
ktorej sa zapojilo približne dvadsaťpäťtisíc spotrebiteľov.
Zdroj:
Heineken
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: