On-line akcia I LOVE Green Cities vyhrala v súťaži iF Communication Design Award Publikovan: Streda, 07.07. 2010 - 15:11:38 Vec: Mio Technology Corporation
Praha (7. júla 2010) - Spoločnosť Mio Technology, jeden z
popredných výrobcov prenosných navigačných zariadení, oznamila, že jej on-line
akcia s názvom "I LOVE Green Cities" vyhrala v súťaži "iF
Communication Design Award 2010". Na rozdiel od iných spoločností, ktoré
využívajú pre vytváranie svojich on-line kampaní služieb rôznych agentúr, bola
celá on-line kampaň "I LOVE Green Cities" naplánovaná a realizovaná
vlastným marketingovým tímom spoločnosti Mio.
Kampaň využila populárne
sociálne
a mediálnej siete
Facebook a YouTube
Kampaň využila populárne sociálne a mediálnej siete Facebook
a YouTube, aby úspešne prilákala takmer 400 000 návštev z celého sveta s viac
ako 110 000 unikátnymi prístupmi počas 60 dní. Mio je jedinou taiwanskou
spoločnosťou, ktorá v tejto súťaži vyhrala cenu za "Viral Design". "To
dokazuje, že Mio dokáže nielen vyrábať inovatívne produkty, ale prináša
kreativitu a inovácie aj do marketingovej taktiky," uvádza Rick Liao,
riaditeľ oddelenia Mobile Communication Product.
Do tohtoročnej súťaže "iF communication design award" bolo podaných
celkom 1 687 prihlášok. Porota udelila prestížne označenie iF 499krát celkom
480 projektom. Spoločnosť Mio získala v súťaži "iF Communication Design
Award 2010" cenu "Viral Design" za virálny projekt v kategórii
Digitálne médiá. Predmetom hodnotenia sú "digitálne akcia, ktorá využívajú
virálny metódy a podnecujú cieľovú skupinu na posielanie správ". On-line
kampaň "I LOVE Green Cities" bola navrhnutá tak, aby ju mohli
užívatelia na Facebooku ľahko "zdieľať". Užívatelia vyzývali svoje
priateľov, aby hlasovali pre ich obľúbená mesta plná zelene alebo pre články,
fotografie a videá s touto tematikou. Pre odovzdanie hlasu stačilo jediné kliknutie.
Mio: sponzor výstavy Shanghai Expo 2010
Spoločnosť Mio ako významný sponzor výstavy
Shanghai Expo 2010 vytvorila svoju on-line kampaň "I LOVE Green
Cities" ako odozvu na slogan Expa "Lepšie mesto, lepší život". Využila
na to najpopulárnejšia sociálna mediálna platformu, Facebook, aby mohla osloviť
jeho 400 miliónov aktívnych užívateľov. Na samotnej stránke akcie bol
umiestnený a nápadne zobrazený prvok pre "zdieľanie" a pomocou
pokročilých programovacích techník sa okamžite ukazovali výsledky hlasovania
prebiehajúceho na Facebooku. Ide o originálne riešenie, ktoré nebolo doteraz
napodobenina.
Ak chcete získať viac informácií o produktoch spoločnosti Mio a maloobchodných
cenách, navštívte, prosím, www.mio.com / sk alebo kontaktujte vášho
regionálneho zástupcu Mio.
O spoločnosti Mio
Spoločnosť Mio Technology vyvíja a predáva výrobky, ktoré
svojim užívateľom umožňujú využiť posledné novinky v mobilných službách. Spoločnosť
bola založená v máji 2002 a
teraz pôsobí na Taiwane, v Číne, Európe, Severnej Amerike, Austrálii, Japonsku
a Južnej Kórei. Mio Technology celosvetovo zamestnáva viac ako 1700 ľudí a
svoje produkty predáva vo viac ako 58 krajinách. Mio Technology je momentálne
jednotkou na trhu s GPS v regióne strednej a východnej Európy *. Celosvetovo obsadzuje tretiu priečku. Mio predpovedá, že mobilný život a mobilný obchod bude v budúcnosti základom
každodenného života. Produkty, zahŕňajúce autonavigácia, osobné navigácie a
navigačné PDA systémy boli vyvinuté so zameraním na potreby zákazníkov. Slogan
značky Mio, "Explore More", teda "Objavte viac", vychádza
zo snahy zlepšiť cesty, ktorými ľudia vnímajú svet, a dať používateľom vedieť,
že ho môžu objavovať jednoducho a slobodne.
Zdroj:
Mio
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: