Media Info Servis

Ericsson predstavil priekopnícku stratégiu TCO2
Publikovan: Streda, 09.06. 2010 - 19:16:56
Vec: Ericsson Slovakia


Štokholm (7. júna 2010) – Spoločnosť Ericsson (NASDAQ: ERIC) predstavila priekopnícku stratégiu TCO2, ktorá meria emisie uhlíka a využíva metodológiu celkových nákladov vlastníctva. Stratégia TCO2 vyhodnotí najlepšiu kombináciu investičných možností na optimalizáciu energetickej účinnosti a podporí tak ekologické a obchodné ciele operátorov. Stratégia jednoducho pomáha operátorom ušetriť finančné prostriedky a súčasne znižovať dopady ich činnosti na životné prostredie.




Rastú náklady na prevádzku siete

Rastúca prevádzka sietí a počty ich užívateľov vedú k vyššej uhlíkovej stope a zvyšujú operátorom náklady na prevádzku siete. Operátori sú nútení pri rozširovaní sietí a plnenie podnikateľského rastu reagovať na rastúci záujem o znižovaní emisií uhlíka, nestále ceny palív a možné pridanej náklady, ako napríklad daň z uhlíka. Rast firmy môže byť podporený modernizáciou a optimalizáciou sietí, zdieľaním prostriedkov a zdrojov a zmenou energetického mixu.

Príležitosť, ako znížiť emisie CO2

V priebehu roka 2009 spolupracoval austrálsky operátor Telstra s poradcami spoločnosti Ericsson na uskutočnenie celoštátneho auditu svojej bezdrôtovej siete zameraného na emisie uhlíka a spotrebu energie. Mike Wright, výkonný riaditeľ pre bezdrôtovú komunikáciu spoločnosti Telstra, vyhlásil: "Štúdia potvrdila výhody, ktorých spoločnosť Telstra dosiahla prostredníctvom realizovaných stratégií. Štúdia nám tiež ukázala príležitosť, ako znížiť emisie CO2 v rádiovej prístupovej sieti až o odhadovaných 30 percent a o odhadovaných 56 percent v chrbticovej sieti. Aj naďalej budeme spolupracovať s našimi partnermi, na nachádzanie ďalších možností, ako znížiť úroveň emisií oxidov uhlíka v našej firme v rámci celkového firemného cieľa znížiť do roku 2015 emisie oxidov uhlíka o min. 10 percent. "

Håkan Eriksson, riaditeľ pre technológie spoločnosti Ericsson, dodáva: "Stratégia TCO2 zohráva kľúčovú úlohu pri zvažovaní alternatívnych projektov sietí a prvkov znižujúcich spotrebu energie, hodnotenie vylepšenia kapacít a minimalizáciu environmentálnych vplyvov, nehľadiac na zlepšenie konkurencieschopnosti. Domnievam sa, že firmy, ktoré stratégiu TCO2 nebudú používať, budú značne znevýhodnené. "

Dôraz na energetickú efektívnosť

Stratégia bola vytvorená v rámci úsilia zvyšovať dôraz na energetickú efektívnosť ponúkaných produktov a služieb, pomáhať tak zákazníkom znižovať náklady a dôsledky ich činností na životné prostredie. Viac informácií o tejto činnosti nájdete na webových stránkach Ericsson v časti zameranej na trvalo udržateľný rast a firemné zodpovednosť: www.ericsson.com/thecompany/sustainability_corporateresponsibility


Zdroj: Ericsson

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe







Tento lnok si mete preta na webe Media Info Servis
http://www.mediainfoservis.sk

Tento lnok njdete na adrese:
http://www.mediainfoservis.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=2579