Ericsson predstavil priekopnícku stratégiu TCO2 Publikovan: Streda, 09.06. 2010 - 19:16:56 Vec: Ericsson Slovakia
Štokholm (7. júna 2010) – Spoločnosť Ericsson (NASDAQ: ERIC)
predstavila priekopnícku stratégiu TCO2, ktorá meria emisie uhlíka a využíva
metodológiu celkových nákladov vlastníctva. Stratégia TCO2 vyhodnotí najlepšiu
kombináciu investičných možností na optimalizáciu energetickej účinnosti a
podporí tak ekologické a obchodné ciele operátorov. Stratégia jednoducho pomáha
operátorom ušetriť finančné prostriedky a súčasne znižovať dopady ich činnosti
na životné prostredie.
Rastú náklady na prevádzku siete
Rastúca prevádzka sietí a počty ich užívateľov vedú k vyššej
uhlíkovej stope a zvyšujú operátorom náklady na prevádzku siete. Operátori sú
nútení pri rozširovaní sietí a plnenie podnikateľského rastu reagovať na
rastúci záujem o znižovaní emisií uhlíka, nestále ceny palív a možné pridanej
náklady, ako napríklad daň z uhlíka. Rast firmy môže byť podporený modernizáciou a optimalizáciou sietí, zdieľaním
prostriedkov a zdrojov a zmenou energetického mixu.
Príležitosť,
ako znížiť emisie CO2
V priebehu roka 2009 spolupracoval austrálsky operátor Telstra s poradcami
spoločnosti Ericsson na uskutočnenie celoštátneho auditu svojej bezdrôtovej
siete zameraného na emisie uhlíka a spotrebu energie. Mike Wright, výkonný
riaditeľ pre bezdrôtovú komunikáciu spoločnosti Telstra, vyhlásil:
"Štúdia potvrdila výhody, ktorých
spoločnosť Telstra dosiahla prostredníctvom realizovaných stratégií. Štúdia nám
tiež ukázala príležitosť, ako znížiť emisie CO2 v rádiovej prístupovej sieti až
o odhadovaných 30 percent a o odhadovaných 56 percent v chrbticovej sieti. Aj
naďalej budeme spolupracovať s našimi partnermi, na nachádzanie ďalších
možností, ako znížiť úroveň emisií oxidov uhlíka v našej firme v rámci
celkového firemného cieľa znížiť do roku 2015 emisie oxidov uhlíka o min. 10
percent. "
Håkan Eriksson, riaditeľ pre technológie spoločnosti Ericsson, dodáva: "Stratégia TCO2 zohráva kľúčovú úlohu
pri zvažovaní alternatívnych projektov sietí a prvkov znižujúcich spotrebu
energie, hodnotenie vylepšenia kapacít a minimalizáciu environmentálnych
vplyvov, nehľadiac na zlepšenie konkurencieschopnosti. Domnievam sa, že firmy,
ktoré stratégiu TCO2 nebudú používať, budú značne znevýhodnené. "
Dôraz na
energetickú
efektívnosť
Stratégia bola vytvorená v rámci úsilia zvyšovať dôraz na energetickú
efektívnosť ponúkaných produktov a služieb, pomáhať tak zákazníkom znižovať
náklady a dôsledky ich činností na životné prostredie. Viac informácií o tejto
činnosti nájdete na webových stránkach Ericsson v časti zameranej na trvalo
udržateľný rast a firemné zodpovednosť: www.ericsson.com/thecompany/sustainability_corporateresponsibility
Zdroj:
Ericsson
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: