Praha (17. mája 2010) - Algotech, popredný dodávateľ riešení
kontaktných centier v strednej a východnej Európe (CEE), rozširuje
portfólio
svojich produktov o nové funkcionality založené na Microsoft Office
Communication Suite. Užívatelia tak majú k dispozícii nové nástroje pre
jednoduchšiu komunikáciu s obchodnými partnermi, zákazníkmi, ako aj v
rámci
firmy. Riešenie založené na VoIP navyše prináša úsporu na
telekomunikačných poplatkoch.
Maximálny komfort so znížením
nárokov na obsluhu
Tieto riešenia spoločnosť Algotech okrem iného
plne integruje do infraštruktúr založených na platforme Avaya. Platforma Avaya
a OCS teda plne kooperuje a prinášajú užívateľovi maximálny komfort so znížením
nárokov na obsluhu.
V podmienkach doznievajúcej ekonomickej krízy stále rastie tlak na maximálnu
efektivitu využívania všetkých finančných zdrojov i ľudských síl. Jednou z
ciest, ako to dosiahnuť je využitie platformy Unified Messaging, ktorý dáva
užívateľovi do rúk všetky potrebné nástroje pre jednoduchú komunikáciu. Okrem toho v sebe integruje všetky komunikačné
kanály vrátane SMS, e-mailov, Instant Messaging a ďalších aplikácií. Aby toto
svojim zákazníkom umožnil, pokračuje Algotech v spolupráci so svojím technologickým
partnerom, spoločnosťou Geomant, v integrácii funkcionalít Microsoft Office
Communication Suite do svojich riešení.
Funkčnosť
Office Communication
Suite priamo v produktoch Algotechu
František Zeman, generálny riaditeľ Algotechu, vývoj
vlastných riešení Unified Communicaton komentuje: "Používatelia teraz môžu využívať funkčnosť Office Communication
Suite priamo v produktoch Algotechu. Okrem klasického volania na báze VoIP
získajú aj rad doplnkových nástrojov. Veľmi efektívna je kompletná integrácia
stavu, tzv. presence. V rámci Presence Suite môžu používatelia zdieľať navzájom
stavy z rôznych zdrojov, vrátane integrácie mobilné presence, čo umožňuje veľmi
podrobné plánovanie času a prácu s ľudskými zdrojmi.“
Riešenie
integruje aj Abuse filter
Okrem hlasovej komunikácie môžu užívatelia využívať instant messaging,
ktorý je súčasťou Office Communication Suite. Riešenie od spoločnosti Algotech
však prináša aj možnosti odosielať priamo z používateľského rozhrania SMS na
mobilný telefón, čo je v poslednej dobe stále silnejúce kanál pre komunikáciu
so zákazníkmi aj ďalšími partnermi. Riešenie navyše integruje tzv. Abuse filter
chrániaci najmä zákaznícke kontaktné centrá pred zahlcujúcimi útokmi. Nielen
pre call centra je potom užitočná aj možnosť nahrávania.
Nové funkcie a pokračujúcej integrácie vlastností Microsoft Office
Communication Suite s produktmi spoločnosti Algotech prinesie zákazníkom
zníženie nákladov na prevádzku, telekomunikačné poplatky, ale vďaka
efektívnejšiemu využívaniu zdrojov tiež redukciu celkových nákladov na
vlastníctvo (TCO).
O spoločnosti Algotech
Spoločnosť Algotech je popredný regionálny poskytovateľ riešení v oblasti
kontaktných centier v strednej a
východnej Európe. Algotech dodáva komplexné a zároveň flexibilné
telekomunikačné a zákaznícke riešenia, ktoré umožňujú firmám je využívať
efektívne a prináša im väčší profit. Svoju vedúcu pozíciu v strednej a východnej Európe sa Algotech
snaží udržiavať dôkladným poznávaním lokálnych potrieb spoločností.
Zdroj:
Algotech
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: