STEIGER už aj v zelených 1,5 litrových PET fľašiach Publikovan: Piatok, 07.05. 2010 - 04:46:48 Vec: Steiger
Vyhne (7.mája 2010) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne, začal v máji expedovať
svoju desiatku ,,STEIGER CLASSIC“ 10% (objem alkoholu 4,1%) do veľkoobchodných reťazcov
aj v novom balení, ktorým sú 1,5 litrové PET fľaše. Predchádzalo tomu od
začiatku roka 2010 testovanie v regióne, ktoré sa stretlo
s pozitívnym ohlasom. PET
fľaše sú z kvalitného plastu, neprepúšťajú kyslík, lámu slnečné
žiarenie,
sú odolné voči pádom a majú dobrú stabilitu.
Obľuba PET obalov rastie
,,Zákazník si obľúbil aj
tento druh obalov a tak sme mu
vyšli v ústrety svojim produktom. Pred imidžovou fľašou a adjustážou
sme uprednostnili a vyvinuli úžitkové hodnoty ako pevnú,
nedeformovateľnú
etiketu, možnosť kvalitného uchopenia fľaše a praktickej manipulácie s
ňou. Stavili sme pritom na overenú a odskúšanú kvalitu obalu. Naše PET
fľaše sú z kvalitného plastu, neprepúšťajú kyslík, lámu slnečné
žiarenie,
sú odolné voči pádom a majú dobrú stabilitu. Zákazníci majú istotu, že
aj
v novom obale dostanú svoj kvalitný produkt a práve v obsahu je
naša najväčšia výhoda. Aj pri tomto obale ponúkame vysokú kvalitu
klasicky
vareného a dobre uležaného piva za prijateľnú cenu“, konštatoval
vedúci marketingu pivovaru STEIGER
Emil Mihálik.
Praktický obal vhodný najmä pre
konzumáciu v kolektíve
Dodal, že cieľom predaja piva
STEIGER v PET fľašiach
nie je dobíjanie nových trhov, ale snaha vyhovieť zákazníkovi
a povinnosť
byť na trhu s kvalitným produktom v kvalitnom obale, ktorý si žiada. ,,Prinášame
pokročilým pivárom kvalitné pivo aj v tomto
praktickom obale určenom hlavne na konzumáciu v kolektíve mimo domov,
skôr
v exteriéri a prírode. Prínosy PET balenia pre zákazníka sú už
dostatočne overené – či už ide o opätovnú uzatvárateľnosť, nerozbitnosť,
alebo
väčší objem. V prípade nášho piva je tu ešte pridaná hodnota piva
vyrobenými klasickými výrobnými postupmi z najkvalitnejších surovín a
s dostatočne dlhým ležaním. Náročná klasická výroba varením každej
stupňovitosti zvlášť, s otvoreným kvasením v spilkách a
hlavne dlhodobým zrením v ležiackých pivniciach, je pre pravú
pivnú chuť nenahraditeľná. Takáto výroba spája všetky pivá ktoré
STEIGER
vyrába vo Vyhniach, ale aj dováža a distribuuje vo svojej sieti. Kvalita
pri zachovaní rozumnej ekonomiky by sa mala z dlhodobého hľadiska
vyplatiť“, uzavrel E.Mihálik.
Vlastné i importované pivá
Vyhniansky pivovar je významným
distribútorom importovaných
značiek Budvar, Zubr a Litovel na slovenskom trhu a okrem toho vyrába
vlastné i privátne pivá na čele so značkou STEIGER. Objem predaja
všetkých
týchto pív za prvý štvrťrok 2010 dosiahol spolu 51 623 hektolitrov (hl),
čím sa v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2009, zvýšil na 102
percent, ziskovosť firmy sa zvýšila ešte viac.
O pivovare Steiger
STEIGER je najstarším
slovenským pivovarom s bohatou
tradíciou a takmer nepretržitým varením od roku 1473. Pivo sa
v ňom varí na najmodernejších výrobných zariadeniach, ale stále
klasickým postupom otvoreného a dlhodobého kvasenia. Dvojstupňové
kvasenie
v spilkách a ležiackých tankoch, s dlhodobým ležaním, dáva pivu
jedinečnú, vyvážene horkastú chuť. STEIGER je čisto prírodný
produkt, uvarený z pramenitej vody zo Štiavnických vrchov, kvalitného
moravského jačmenného pivovarníckeho sladu a najlepšieho chmeľu
zo žateckej oblasti. STEIGER si aj vo vlaňajšom krízovom roku udržal
ziskové hospodárenie a dokonca zvýšil celkové tržby zo 14,07 mil. eura
na 14,14
mil. eura, pri výstave 180-tis. hl piva z vlastnej produkcie.
Zdroj:
Steiger
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: