Bratislava (4. februára
2010) - Spoločnosť Internet BillBoard, významný dodávateľ služieb
pre správu internetovej reklamy, zaznamenal v uplynulom roku rast naprieč
všetkými svojimi divíziámi. V roku 2010 počíta s ďalším rozširovaním
– ako z pohľadu služieb, tak aj v rámci trhov pôsobenia. V roku 2010 spoločnosť počíta s rozšírením pôsobnosti aj
na slovenský trh, kde plánuje uviesť prevratnú technológiu tzv.
behaviorálneho cielenia reklamy, ktorá výrazne zefektívni reklamné
kampane.
Divízia BillBoard
vo svojom portfóliu zahŕňa výmennú bannerovú reklamnú sieť,
samotnú bannerovú a intextovú reklamu. Výmennú
sieť serverov, s ktorou operuje na českom a slovenskom trhu, plánuje
v roku 2010 významne rozšíriť o nových členov. V oblasti bannerovej
reklamy, ktorá je momentálne dostupná v Čechách, sa podarilo
dosiahnuť vynikajúce výsledky - výše 9 miliárd impresií za minulý
rok.
Špeciálne úspešným bol rok 2009 pre intextovú
reklamu. V piatich európskych krajinách pôsobenia (Česko, Slovensko,
Poľsko, Rumunsko a Rusko) sa celkovo zaznamenalo až 10 miliárd podčiarknutých
slov. Na Slovensku, kde sa intextová reklama spustila v máji minulého
roku, tvorí počet doteraz podtrhnutých slov vyše 352 miliónov.
Od zavedenia intextovej reklamy sa u nás uskutočnilo 110 kampaní
a priemerné CTR (click-through
rate – pomer kliknutí a zobrazení
reklamy) dosiahlo skvelých 20%. Čo sa týka formátov intextu, spoločnosť
Internet Billboard ich momentálne ponúka viacero: Bublina Text, Logo,
Flash alebo Video. V roku 2010 plánuje uvedenie noviniek Bublina VIP
a SHOP.
Divízia BBelements dodáva služby a nástroje pre správu reklamných
plôch a kampaní predovšetkým agentúram, mediálnym zastupiteľstvám
a prevádzkovateľom internetových stránok rôznych veľkostí a jej
ťažiskovým produktom je Bbelements Ad Server. Zahraničným
prevádzkovateľom internetových stránok (mimo Českej a Slovenskej
republiky) spoločnosť ponúka tiež technológiu intextovej reklamy.
Tento rok prinesie divízia na trh nové produkty: BB Video a technológie
PBT (behaviorálne cielenie reklamy) a svoje súčasné zastúpenie
(Česka republika, Slovensko, Rumunsko, Poľsko a Rusko) plánuje rozšíriť
do ďalších európskych krajín. Počíta sa taktiež s vyvíjaním
ďalších technológií, ktoré si súčasný trh internetovej reklamy
žiada.
Zdroj:
Internet BillBoard
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: