Bratislava (14. januára 2010) - Značka smart, ktorá sa riadi heslom „open your mind“ sa otvára
nápadom zvonka prostredníctvom dizajnérskej súťaže. Od 6. januára 2010
sú fanúšikovia značky smart a dizajnu z celého sveta pozvaní stvárniť
na webovej stránke www.styleyoursmart.com automobil smart fortwo. Na online platforme generácie Web 2.0 je k dispozícii kompletný konfigurátor dizajnu. Na víťazov čakajú ceny v celkovej hodnote 5 000 eur.
Platforma na vyjadrenie kreativity. „V každodennom styku s našimi zákazníkmi zažívame, že smart
spôsobuje nadšenie. Mnohí svoj smart individualizujú v rámci našich
programov doplnkov a príslušenstva. Veľký počet fanúšikov ide ešte
ďalej, so svojimi vlastnými nápadmi. Tých sa teraz chceme chopiť.
Prostredníctvom dizajnérskej súťaže poskytujeme všetkým majiteľom a
fanúšikom vozidiel smart platformu na vyjadrenie svojej kreativity,“
hovorí Marc Langenbrinck, riaditeľ značky a vedúci predaja a marketingu
(managing director smart brand and head of sales & marketing).
Fantázii sa nekladú žiadne medze. Na online platforme www.styleyoursmart.com
je k dispozícii konfigurátor dizajnu. Ponúka množstvo farieb, potlačí,
vzorov a tvarov. Zároveň môže každý rozvíjať aj svoje vlastné grafické
nápady. Okrem toho je možnosť vymieňať si skúsenosti s inými účastníkmi
súťaže, komentovať a hodnotiť nápady a návrhy. Tak vzniká dizajnérska
komunita pre automobilových nadšencov a milovníkov vozidiel smart.
Až do 23. februára 2010 je možné dizajnérske návrhy posielať
online. Následne na základe hodnotení komunity zvolí nezávislá odborná
porota najlepšie príspevky. Víťazi budú vyhlásení 26. februára 2010 na
webovej stránke a môžu sa tešiť z cien v celkovej hodnote 5 000 eur.
„Style your smart“ je jedným z 1 200 podaných nápadov komunity
„Business Innovation Community“, platformy generácie Web 2.0 v
intranete spoločnosti Daimler. Sem môžu pracovníci posielať svoje
nápady – a kolegovia z iných úsekov a regiónov ich komentujú, hodnotia
a rozvíjajú.
Zdroj: smart
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: