Bratislava (14. januára 2010) – Obchodná platforma Aukro.sk, líder v oblasti
on-line aukcií na Slovensku, dosiahla v uplynulom roku pozoruhodné
výsledky. Ešte výraznejšie obchodné
úspechy spoločnosť zaznamenala počas vianočnej sezóny 2009, ktorá sa stala najsilnejšou
za celú dobu pôsobenia portálu na Slovensku. Užívatelia Aukro.sk ponúkli prostredníctvom aukčnej siene na predaj viac ako 850
000 produktov.
Počet aukcií
sa medziročne zvýšil štvornásobne. V medziročnom porovnaní
sa počet zobrazení stránky www.aukro.sk zdvojnásobil (nárast 101,5%), rovnako ako
počet predaných položiek (nárast 118%) a počet prihodení na aukciu
(nárast 119%). Najvýraznejší nárast možno pozorovať na počte
vystavených aukcií – v tomto prípade sa jedná o zvýšenie o 462
percent, čo predstavuje 3 075 000 aukcií vystavených v roku 2009 oproti
547 000 aukciám v roku 2008. Čo sa týka kategórií
najpredávanejších produktov, tie si zachovali minuloročné poradie
obľúbenosti – 1.Oblečenie a doplnky 2. Auto-moto 3. Zberateľstvo.
Vianočná
sezóna v znamení oblečenia, elektro a auto-moto produktov. Počas vianočnej sezóny
2009 zaznamenali nárast všetky sledované ukazovatele. Rovnako ako
pri celoročných výsledkoch, najvýraznejší úspech sa dosiahol
v počte vystavených aukcií (tovarov) – oproti minuloročným Vianociam
sa ich počet strojnásobil – nárast 358%. Užívatelia Aukro.sk
tak ponúkli prostredníctvom aukčnej siene na predaj viac ako 850
000 produktov.
Najviac sa darilo oblečeniu a doplnkom. Pokiaľ ide o kategórie
dražených produktov, v nich sa, tak ako po minulé Vianoce, najviac
darilo Oblečeniu a doplnkom a kategórii Auto-moto. Zaujímavou zmenou oproti roku 2008 bolo zvýšenie
záujmu o Elektro, čím sa táto kategória dostala do prvej trojice
najdraženejších a nahradila v nej zástupcu minuloročnej vianočnej
bronzovej priečky – Mobilné telefóny.
Nárasty o tisícky percent. Oproti roku 2008, sa
počas vianočnej sezóny 2009 začali Slováci výraznejšie zaujímať
o telekomunikácie, produkty z oblasti zdravia a krásy a tiež fotopotreby.
V týchto kategóriách došlo v objeme obchodov k neuveriteľnému nárastu:
v prípade telekomunikácii o 2838%, produktov starostlivosti o krásu
a zdravie o 1407% a foto produktov o 642%. Z týchto čísiel možno vyčítať,
že mobilné telefóny, kozmetika, make-up, parfémy, fotoaparáty a ich
príslušenstvo sú tovary, o ktoré budú mať internetoví nákupcovia
na Slovensku počas Vianoc čoraz väčší záujem.
Podnety aj od užívateľov. Spoločnosť Aukro,
ktorá prevádzkuje najväčšiu slovenskú on-line aukčnú
sieň, je na svoje úspechy veľmi hrdá a vysvetľuje ich ako dôsledok
pravidelného zlepšovania obsahu, funkčnosti a bezpečnosti stránok.
„Našou snahou je neustále vylepšovanie fungovania portálu a podnety
častokrát prichádzajú priamo od našich užívateľov,“ hovorí
Adrián Urbán, Country Manager Aukro.sk. „Koncom septembra sme spustili
vynovenú verziu webovej stránky aukro.sk, ktorá ponúka množstvo
vylepšení štruktúry a spríjemňuje tak prácu s portálom všetkým
záujemcom o obchodovanie na internete,“ dodáva.
O spoločnosti
Aukro Slovakia. Aukro Slovakia je najväčší
on-line aukčný portál na Slovensku. Spoločnosť vznikla v
roku 2007 ako dcéra úspešného poľského portálu Allegro.pl. Najširšej
verejnosti a firmám zaisťuje prístup k stále rastúcemu trhu v oblasti
on-line obchodovania. Obchodná platforma umožňuje nákup a predaj
tovaru alebo služieb formou aukcie aj za pevnú cenu. Na potreby neustále
sa rozvíjajúceho odvetvia Aukro Slovakia reaguje vytváraním nových
nástrojov, ktoré uľahčujú bezpečný, rýchly a jednoduchý nákup
a predaj. Stálymi partnermi portálu sú, okrem iného, banky, autorizačné
centrá platobných kariet, či najväčšie slovenské internetové
portály.
Zdroj:
AUKRO
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: