Metro zavádza pre zákazníkov nový výhodnejší cenový systém Publikovan: Streda, 13.05. 2009 - 18:11:56 Vec: METRO Cash & Carry Slovakia
Bratislava (13. mája 2009) - Spoločnosť Metro intenzívne
vníma aktuálne problémy svojich zákazníkov, a preto pripravila novú cenovú
stratégiu. Zákazníci Metra majú istotu najlacnejšieho nákupu všetkých pre nich
dôležitých výrobkov a držitelia partnerských kariet získajú navyše okamžitú
objemovú zľavu. U Zlatých partnerov sú to v súčasnosti 3 % a u Strieborných
partnerov je zľava 1 %. Ďalšími nástrojmi je pravidelný cenový monitoring a
pravidelné úpravy cien tak, aby profesionálni zákazníci mali trvalú garanciu,
že v Metre nakúpia najlacnejšie.
„Kríza začína negatívne ovplyvňovať našich
zákazníkov, hlavne v oblasti nezávislého maloobchodu a Horeca. Preto sme sa
rozhodli ponúknuť im ďalšiu výhodu. Nový cenový systém je výhodný - garantujeme
najnižšie ceny najdôležitejších výrobkov pre ich podnikanie a prehľadný – každý
zákazník vie, akú zľavu dosiahne. Veríme, že nový cenový systém pomôže našim registrovaným
zákazníkom lepšie sa vyrovnať s krízou, posilniť ich pozíciu na trhu alebo
získať nových zákazníkov,“ uvádza Aleš Drábek, riaditeľ pre riadenie vzťahov so
zákazníkmi spoločnosti Metro.
Sledovanie cien na trhu - ProfitAgent™
ProfitAgent™ je služba, ktorá nadväzuje na súčasný
systém kontroly a úpravy cien. Metro ju vyvinulo na zvýšenie pohodlia kľúčových
zákazníkov. Táto služba neustále monitoruje ceny na trhu a automaticky upravuje
ceny mnohých tovarov, ktoré sú dôležité hlavne pre zákazníkov zo segmentu
Horeca a nezávislého maloobchodu. Garancia najvýhodnejších cien šetrí zákazníkom
veľa času, ktorý by inak strávili porovnávaním rôznych ponúk a umožňuje im sústrediť sa na samotný predaj, čo je
v dnešnej dobe kľúčom k úspechu.
Zľavy pre Zlatých a Strieborných partnerov
Zákazníkom so statusom Zlatý partner (tržby
nad 1328 eur bez DPH mesačne) a Strieborný partner (tržby od 664 eur do 1328 eur
bez DPH mesačne) Metro poskytuje pevné objemové zľavy. U Zlatých partnerov je zľava
3 % a u Strieborných partnerov 1 %. Zľava platí na všetky položky okrem akčného
tovaru, tabakových výrobkov a pohonných hmôt. Dôležité je aj to, že ihneď ako zákazník
dosiahne úroveň Zlatého či Strieborného partnera, počíta sa zľava automaticky
podľa uvedeného pravidla.
Pevne stanovená objemová zľava im uľahčuje
kalkuláciu pri stanovovaní predajnej ceny tovaru v ich predajni alebo ceny
menu v reštaurácii a pod. V súčasnosti získavajú Zlatí aj Strieborní
partneri množstvovú zľavu formou kvartálnych bonusov. Momentálne vyvíjame nový
systém, ktorý umožní získať množstvovú zľavu okamžite pri zaplatení.
METRO Cash & Carry SR je súčasťou
nadnárodnej skupiny Metro Cash & Carry International, ktorá má zastúpenie v
30 krajinách sveta so 655 veľkoobchodnými centrami typu
cash & carry. Na celom svete zamestnáva viac ako 100 000 ľudí a
v roku 2008 dosiahlo tržby vo výške 33,9 mld. EUR. METRO Cash &
Carry je predajnou divíziou METRO Group, jednej z najvýznamnejších
medzinárodných maloobchodných a obchodných spoločností. V roku
2008 skupina dosiahla tržby približne vo výške 68 mld. EUR. Táto spoločnosť
má takmer 290 000 zamestnancov a prevádzkuje viac ako
2200 centier v 32 krajinách sveta.
5 veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Na Slovensku patrí do siete METRO Cash &
Carry Slovakia 5 veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Vysoká obrátka
tovaru, prevádzková výkonnosť, obmedzený počet predajní, vyspelá logistika a
priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú Metru predávať tovar za
najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO Cash & Carry Slovakia zamestnáva
na Slovensku 1380 zamestnancov a v roku 2008 dosiahla výška tržieb METRO
Cash & Carry Slovakia 503 mil. eur bez dane.