Bratislava (18. novembra 2009) - Veľkoobchodná spoločnosť METRO umožní počas
predvianočných týždňov po prvýkrát v histórii vstup zákazníkov do
veľkoobchodov aj s deťmi. Týmto METRO reaguje na súčasnú zložitú situáciu
živnostníkov, ktorí obmedzujú počty zamestnancov a na nákupy chodia oveľa
častejšie sami. Vzhľadom na prítomnosť detí bude vo všetkých veľkoobchodoch
zaistená zvýšená bezpečnosť.
Ústretový krok k živnostníkom. "Ide skutočne o revolučný a ústretový krok
v podnikaní spoločnosti METRO v období krízy, kedy živnostníci, hlavne
v oblasti nezávislého maloobchodu, výrazne obmedzujú náklady vrátane počtu zamestnancov.
Z tohto dôvodu stále častejšie zabezpečujú aj nákupy tovaru sami. Preto im
ponúkame možnosť aspoň v nedeľu nakupovať s deťmi a nemusia si tak nad
nimi zabezpečovať dozor. Živnostníci tak budú mať viac času na vybavenie potrebných
predvianočných nákupov od 15. novembra do 6. decembra teda spolu
4 nedele. Na základe vyhodnotenia tohto projektu sa rozhodneme, či a akým spôsobom
umožníme ďalší vstup zákazníkov s deťmi do našich veľkoobchodných centier,"
uvádza Axel Hluchy, generálny riaditeľ spoločnosti
MAKRO/METRO.
Deti v METRE.
Na základe súčasných podmienok môžu ísť do Metra len deti,
ktoré sú staršie ako dvanásť rokov. Je to spôsobené hlavne zaistením ich bezpečnosti
- veľkoobchodné centrá Metro majú vysokú obrátku obrovského množstva tovaru, ktoré
sa predáva vo veľkých objemoch aj baleniach - po kartónoch, prepravkách a
paletách. Tovar sa prijíma od dodávateľov nielen v noci, ale aj počas celej doby
predaja a v podstate sa okamžite rozváža vysokozdvižnými vozíkmi do
jednotlivých oddelení, kde sa zakladá do predajných regálov alebo sa celé
palety skladujú na vyšších poschodiach regálov. Počas uvedených piatich nedeľných
dní bude vo všetkých veľkoobchodoch zaistená
zvýšená bezpečnosť.
Zdroj: METRO Cash & Carry Slovakia s.r.o.
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: