Bratislava (11. novembra 2009) - Maloobchodná sieť predajní BILLA je dlhodobo lídrom na trhu v
segmente supermarketov. Rok 2009 sa pre spoločnosť nesie v znamení
expanzie a priblíženia sa zákazníkovi prostredníctvom otvárania nových
predajní. Potvrdením takéhoto trendu je otvorenie 100-tej predajne BILLA Mamut v
Bratislave na Cintorínskej ulici dňa 12.novembra 2009.
Predajňa ponúkne
kvalitné služby a široký sortiment čerstvého tovaru, na aký je zákazník
v predajniach BILLA už zvyknutý. Okrem otvárania nových prevádzok BILLA
neustále modernizuje existujúce obchody a zvyšuje kultúru nákupov. Za
týmito úspechmi stojí predovšetkým zameranie sa na čerstvosť ponúkaných
potravín, najlepší pomer kvality a ceny, vlastné značky Clever, Chef
Menu, Naše Bio, vernostné karty BILLA CARD a výhodné nákupy v znamení
BILLA Plus.
Sieť BILLA pôsobí na Slovensku už od roku 1993. S počtom 100 predajní
je skutočne najbližším miestom nákupu pre zákazníkov. Pozitívny vývoj
napriek zložitej hospodárskej situácii je zrejmý aj zo stúpajúceho
počtu zamestnancov, ktorý do konca roku 2009 vzrastie o 180 z pôvodných
3 183 osôb. BILLA teda predstavuje jedného z najdôležitejších
zamestnávateľov na Slovensku. Navyše, dlhodobo podporuje charitatívnu
organizáciu Dobrý anjel, poskytujúcu finančné prostriedky rodinám s
ťažko chorými deťmi. V roku 2009 k existujúcim predajným miestam
pribudli nové supermarkety v Detve, Poltári, Nitre, Spišskej Novej Vsi
, Novom Meste nad Váhom a v Bratislave.
V rámci osláv 100. predajne BILLA na Slovensku pripravila BILLA aj
veľkú súťaž pre zákazníkov. Vyhrať bude možné 281 atraktívnych
cien v celkovej hodnote 50.000 eur (1.506.300,- Sk). Súťaž prebieha do
2.12.2009.
Zdroj: BILLA
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: