Union poisťovňa komunikuje cez Facebook Publikovan: Piatok, 31.07. 2009 - 17:03:40 Vec: UNION poisťovňa
Bratislava (31. júla 2009) - Union poisťovňa, a. s., člen poisťovacej skupiny
Eureko B. V., využíva na komunikáciu s mladými aj čoraz populárnejší
komunitný portál Facebook. Stránka Milujem LETO, na ktorej poisťovňa ponúka
priestor na diskusie o aktuálnych letných témach, súťaž a kvízy pre
dovolenkárov, má po týždni od spustenia vyše 4 500 fanúšikov.
Kampaň Milujem leto. Letnú kampaň zameranú na propagáciu
cestovného poistenia Union poisťovňa na Facebooku komunikuje nielen
prostredníctvom platených reklamných odkazov, ale aj podpornými formátmi, ako
je napr. špeciálna FB stránka Milujem LETO s diskusiami, súťažou a zábavnými
kvízmi pre dovolenkárov. Facebook stránka Milujem LETO s vizuálom
aktuálnej kampane na podporu online cestovného poistenia so službou predpoveď
počasia cez SMS si za prvých sedem dní po jej vytvorení získala vyše 4 500
fanúšikov. Tematické zábavné kvízy, ktoré užívateľom odporúčajú najvhodnejší
typ dovolenky alebo im prezradia, aký dovolenkový typ sú, si od spustenia vyskúšalo
už vyše 1 000 užívateľov.
„Marketingové a reklamné aktivity
Union poisťovne, a. s., na komunitnom portáli Facebook vnímame ako doplnkovú
formu komunikácie zameranú na mladšiu cieľovú skupinu. Našim cieľom nie je
prvoplánovo propagovať naše produkty či služby, ale zábavnou, odľahčenou
a príjemnou formou ponúkať užívateľom Facebooku témy, ktoré okrajovo
súvisia s našou aktuálnou kampaňou. V tomto prípade je to téma dovolenky
a cestovania,“ uviedol o aktivitách na Facebooku Marek Kopča,
e-commerce špecialista Union poisťovne.
Born in the 80's, má viac ako 7 tisíc členov. Facebook ako komunikačné médium využíva vo
svojej kampani aj sesterská spoločnosť Union zdravotná poisťovňa, a. s.
V apríli 2009 podporovala svoj zdravotný program pre študentov formou
špeciálnej Facebook aplikácie a skupiny Born in the 80's, ktorá má
k dnešnému dňu už viac ako 7 000 členov.