Bratislava (25. septembra 2009) - Spoločnosť TEMPEST pripravila a zaviedla v prostredí UniCredit Bank
Slovakia, a. s. (ďalej UCBSK alebo banka), systém riadenia kontinuity
obchodných činností – business continuity management (BCM). Projekt
pozostával z viacerých etáp, počnúc zhodnotením aktuálneho stavu cez
prípravu stratégie obnovy, návrhu plánov kontinuity až po návrh
typových plánov revízie a údržby vytvorených plánov a typového plánu
školení pre vybrané skupiny zamestnancov.
Do projektu boli
zainteresované tímy banky i TEMPEST-u pozostávajúce z viacerých
odborníkov na rôzne oblasti analytickej, aplikačnej i sieťovej bezpečnosti.
Benefity projektu. Výsledkom
projektu je banka kvalitne pripravená na vznik mimoriadnej,
neočakávanej udalosti alebo havárie a záruka, že kritické procesy
nebudú v prípade katastrofy narušené, resp. budú obnovené v čo
najkratšom čase, ktorý bol definovaný biznis garantmi ako
akceptovateľný, a negatívne dopady na banku budú minimálne.
Prínosom implementácie systému riadenia obchodnej kontinuity pre banku je:
» schopnosť rýchlo reagovať na neočakávanú udalosť, ktorá má alebo by mohla mať negatívny dopad na kritické procesy,
» minimalizovanie prípadných strát vyplývajúcich z prerušenia kritických procesov,
» pripravenosť zamestnancov banky na krízové situácie,
» zvýšená odolnosť banky voči hrozbám, ktoré ovplyvňujú kritické procesy,
» schopnosť zabezpečiť návrat do bežnej prevádzky, do stavu pred vznikom mimoriadnej udalosti,
» splnenie právnych požiadaviek a noriem.
Pokračovať v čítaní o riešení pre UniCredit Bank
Zdroj: Tempest
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: