Bratislava (16.októbra 2009) - Kampaň Odkazy z prvých mesiacov roka 2009, ktorou slovenský T-Mobile
predstavil nový slogan „Zažime to spolu“ zbiera pozitívne ohlasy z
celého sveta, množstvo ocenení a stáva sa historicky najúspešnejšou
slovenskou kampaňou. Začiatkom
októbra získala kampaň na
prestížnom festivale Golden Drum v Portoroži dva zlaté a dva strieborné
bubny. Štyrmi cenami sa tak agentúra MUW Saatchi & Saatchi s
kampaňou pre T-Mobile stala najúspešnejším slovenským prihlasovateľom
pre tento ročník Golden Drum.
Úspešné ťaženie mala kampaň Odkazy
aj na domácej pôde v rámci odovzdávaní cien Zlatý klinec. Ziskom Grand
Prix za celú kampaň, troch zlatých, dvoch strieborných a dvoch
bronzových klincov sa zaradila medzi najúspešnejšie kampane v histórii
odovzdávania týchto cien.
„Kampaň Odkazy, ktorou sme uviedli na
Slovensku nový pozicioning značky a slogan ‚Zažime to spolu‘ je
jedinečná nielen počtom ocenení, ale najmä tým, že sa na nej podieľali
samotní spotrebitelia, ktorí prostredníctvom televízie, rozhlasu,
billboardov a inzerátov v tlači odovzdali svojim blízkym autentické
odkazy, vyznania, venovania. Vytvorilo sa tak jedinečné puto medzi
spotrebiteľom a značkou. Som naozaj rada, že výnimočnosť tohto konceptu
ocenila nielen domáca odborná verejnosť, ale aj poroty zahraničných
festivalov a podľa našich dostupných informácií sa kampaň Odkazy stala
najúspešnejšou kampaňou na slovenskom reklamnom trhu. A počet ocenení
zrejme ešte nie je konečný,“ uvádza Miriam Benčíková-Kušnírová, šéfka
marketingovej komunikácie spoločnosti T-Mobile Slovensko.
Popri
festivale Golden Drum si získala kampaň Odkazy pre T-Mobile priazeň aj
na ďalších podujatiach, kde sa pravidelne umiestnila ako finalista či
získala ďalšie ocenenia.
Festival / Podujatie |
Zoznam ocenení |
Golden Drum (Portorož) |
2x Golden Drum, 2x Silver Drum |
Golden Hammer (Riga) |
Grand Prix, 2x zlato, media folder |
Zlatý klinec (Bratislava) |
Grand Prix, 3x zlato, 2x striebro, 2x bronz |
FLE Media Awards |
2x zlato a najinovatívnejší zadávateľ |
Cannes Lions |
finalista |
Cresta Awards |
finalista |
ADC Europe |
finalista |
O kampani OdkazyAgentúra MUW Saatchi
& Saatchi v spolupráci s mediálnou agentúrou Mediaedge pripravila
kampaň Odkazy pre spoločnosť T-Mobile Slovensko v januári tohto roka
pri príležitosti uvádzania nového sloganu Zažime to spolu.V prvej časti kampane promoval T-Mobile webovú stránku www.miestopretvojodkaz.sk,
kde si mohli záujemcovia pripraviť vlastný billboard, printovú inzerciu
či navrhnúť svoju verziu televízneho odkazu. Po dvoch týždňoch
iniciačnej časti došlo k postupnej, dvojmesačnej realizačnej fáze, kde
spoločnosť T-Mobile zrealizovala až 1 500 rôznych odkazov.Špeciálnou
fázou kampane bol aj 14. február 2009, kde si pri príležitosti
Valentína mohli vlastné odkazy nahrávať aj návštevníci multiplexu
Palace Cinemas. Pri príchode do kina nahrali romantický odkaz, ktorý sa
potom premietal v rámci riadneho predstavenia na veľkom plátne pred
začiatkom filmu.
Zdroj: T-Mobile Slovensko
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: