Bratislava (11. septembra 2009) - Aj napriek kríze sa všetci fanúšikovia reklamy môžu túto jeseň tešiť na
v poradí už 3.ročník Noci Reklamožrútov. Tentokrát sa ho organizátor,
Palace cinemas Slovak Republic, rozhodol uskutočniť v bratislavskom
nákupnom centre Aupark, kde sa 23.októbra večer začne najznámejší
festival reklamy na svete. Aktuálny ročník privezie na Slovensko takmer 600 reklamných spotov a aj
tento raz pôjde o rôznorodú zmes reklám a reklamných filmov z 54 krajín
sveta.
Jeden ucelený blok budú tvoriť historické reklamné spoty z
archívu zakladateľa Noci Reklamožrútov, J.M.Bursicota a história
reklamných spotov Amerického sna v rokoch 1950-1982 bude takisto tvoriť
jeden komplexný celok. Okrem toho diváci tento rok uvidia aj reklamné
spoty s najznámejšími hereckými hviezdami z obdobia, kedy na svoj veľký
prelom v hereckej kariére ešte len čakali.
Uvidíte mladého Paula
Newmana, Brada Pitta, Antonia Banderasa, ale aj Umu Thurman, Leonarda
DiCapria, či Dr.Housea, teda Hugha Laurieho. Noc Reklamožrútov 2009
prinesie aj reklamné spoty s muzikálovými hviezdami, krátke filmy do
svetoznámych režisérov Martina Scorseseho, či Johna Frankenheimera a
tie najlepšie reklamy na autá v sekcii Satcar Festival.
„Tradične bude prehliadka reklamných spotov doplnená o sprievodný
program vo foyer Palace Cinemas Aupark, ktorý vyvrcholí koncertom
známej česko-slovenskej speváčky a verím, že sa nám spolu s partnermi
projektu podarí vytvoriť opäť skvelú atmosféru až do skorého rána“,
dodáva Eva Palkovičová, Media Sales & Marketing Manager Palace
Cinemas Slovak republic.
Všetky podrobnejšie informácii o slovenskej Noci Reklamožrútov 2009 hľadajte na stránke www.nocreklamozrutov.sk