Bratislava (7.októbra 2009) - Spoločnosť Coca-Cola odštartovala na Facebooku celosvetový kasting a
vyzýva ľudí, aby v kampani „Radosť otvoriť“ spolu zdieľali vlastné
verzie zvukov, ktoré zaznejú, keď si vychutnávajú Coca-Colu.
Až do 15. októbra 2009 môžu záujemcovia navštíviť stránky
Coca-Cola na Facebooku®,
kde sa dozvedia podmienky účasti v globálnom kastingu do novej reklamy.
Cez špeciálne vytvorenú aplikáciu „Sounds of Coca-Cola“ na Facebooku
môžete nahrať svoje osobné súťažné video so svojou vlastnou a
jedinečnou interpretáciou „Zvukov Coca-Cola“. „Keď otvárate fľašu s
nápojom Coca-Cola, počujete nezameniteľné zvuky. Jednoducho je 'radosť
otvoriť' ju,“ povedala Katie Bayne, Chief Marketing Officer, Coca-Cola
North America. „Vieme, že nie je nič podobné ako pitie nápoja
Coca-Cola, takže keď sa s nami ľudia podelia o svoje stvárnenie zvukov,
ktoré pritom počujú, budú sa zabávať a v nás vyvolajú pocit smädu,
možno sa dostanú až do našej novej reklamy.“
Stránka Coca-Cola na Facebooku, ktorú v roku 2008 vytvorili Dusty a
Michael, dvaja z najhorlivejších fanúšikov tejto značky, má v
súčasnosti skoro 3,7 miliónov fanúšikov na šiestich kontinentoch a je
jednou z najpopulárnejších Facebook stránok vôbec. Inovatívny globálny
kasting s názvom „Zvuky Coca-Cola“ prebieha exkluzívne len cez
Facebook. Tipy na to, ako vytvoriť pútavý súťažný príspevok môžu
záujemcovia ašpirujúci na účinkovanie v reklame nájsť v krátkom videu,
v ktorom Dusty a Michael ukazujú svoje vlastné pocity z pitia nápoja,
ktorý je označovaný za najosviežujúcejší na svete.
Pre účasť na
kastingu stačí len vytvoriť vlastné video o dĺžke 1 minúta, v ktorom
ľudia vydajú nasledujúce zvuky:
-Otváranie fľaše alebo plechovky Coca-Cola
-Kocky ľadu cinkajúce o pohár
-Nalievanie nápoja Coca-Cola na ľad
-Syčanie Coca-Cola bubliniek, keď ju nalejete do pohára
-Prvý dúšok nápoja Coca-Cola
-Chvíle blaženého „áááhh“, keď sa osviežiť
Posúdené budú všetky prihlásené videá a tie, ktoré predstavia
najkvalitnejšie zvukové efekty, predvedú zaujímavé vystupovanie pred
kamerou a najlepšie stelesnia značku Coca-Cola, budú vybrané do
kastingu pri tvorbe novej reklamy spustenej v roku 2010. V novej
reklame s názvom „Zvuky Coca-Cola“ teda budú účinkovať reálni ľudia –
neherci, ktorí budú prezentovať svoje vlastné interpretácie
najrôznejších zvukov, ktoré znejú, keď si otvoríte nápoj Coca-Cola.
Globálna kampaň nápoja Coca-Cola s názvom „Open Happiness“ (Radosť
otvoriť), ktorá odštartovala v januári 2009, vyzýva ľudí, aby zdieľali
trochu svojej radosti a užívali si obyčajné radosti všedného dňa a
života. Kampaň teraz beží po celom svete. Animovaný spot „Heist“
(Krádež), v ktorom lienky, lúčne koníky a ďalší hmyz spoja sily, aby
ukradli fľašu Coca-Cola piknikom unavenému mužovi, získala cenu Emmy
2009 za Mimoriadny reklamný spot.
Zdroj: Coca-Cola HBC Slovenská republika
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: