Media Info Servis

Coca-Cola odštartovala na Facebooku celosvetový kasting
Publikovan: Streda, 07.10. 2009 - 16:28:02
Vec: Coca Cola


Bratislava (7.októbra 2009) - Spoločnosť Coca-Cola odštartovala na Facebooku celosvetový kasting a vyzýva ľudí, aby v kampani „Radosť otvoriť“ spolu zdieľali vlastné verzie zvukov, ktoré zaznejú, keď si vychutnávajú Coca-Colu.   Až do 15. októbra 2009 môžu záujemcovia navštíviť stránky Coca-Cola na Facebooku®, kde sa dozvedia podmienky účasti v globálnom kastingu do novej reklamy.


Cez špeciálne vytvorenú aplikáciu „Sounds of Coca-Cola“ na Facebooku môžete nahrať svoje osobné súťažné video so svojou vlastnou a jedinečnou interpretáciou „Zvukov Coca-Cola“. „Keď otvárate fľašu s nápojom Coca-Cola, počujete nezameniteľné zvuky. Jednoducho je 'radosť otvoriť' ju,“ povedala Katie Bayne, Chief Marketing Officer, Coca-Cola North America. „Vieme, že nie je nič podobné ako pitie nápoja Coca-Cola, takže keď sa s nami ľudia podelia o svoje stvárnenie zvukov, ktoré pritom počujú, budú sa zabávať a v nás vyvolajú pocit smädu, možno sa dostanú až do našej novej reklamy.“

Stránka Coca-Cola na Facebooku, ktorú v roku 2008 vytvorili Dusty a Michael, dvaja z najhorlivejších fanúšikov tejto značky, má v súčasnosti skoro 3,7 miliónov fanúšikov na šiestich kontinentoch a je jednou z najpopulárnejších Facebook stránok vôbec. Inovatívny globálny kasting s názvom „Zvuky Coca-Cola“ prebieha exkluzívne len cez Facebook. Tipy na to, ako vytvoriť pútavý súťažný príspevok môžu záujemcovia ašpirujúci na účinkovanie v reklame nájsť v krátkom videu, v ktorom Dusty a Michael ukazujú svoje vlastné pocity z pitia nápoja, ktorý je označovaný za najosviežujúcejší na svete.

Pre účasť na kastingu stačí len vytvoriť vlastné video o dĺžke 1 minúta, v ktorom ľudia vydajú nasledujúce zvuky:

-Otváranie fľaše alebo plechovky Coca-Cola
-Kocky ľadu cinkajúce o pohár
-Nalievanie nápoja Coca-Cola na ľad
-Syčanie Coca-Cola bubliniek, keď ju nalejete do pohára
-Prvý dúšok nápoja Coca-Cola
-Chvíle blaženého „áááhh“, keď sa osviežiť

Posúdené budú všetky prihlásené videá a tie, ktoré predstavia najkvalitnejšie zvukové efekty, predvedú zaujímavé vystupovanie pred kamerou a najlepšie stelesnia značku Coca-Cola, budú vybrané do kastingu pri tvorbe novej reklamy spustenej v roku 2010. V novej reklame s názvom „Zvuky Coca-Cola“ teda budú účinkovať reálni ľudia – neherci, ktorí budú prezentovať svoje vlastné interpretácie najrôznejších zvukov, ktoré znejú, keď si otvoríte nápoj Coca-Cola.

Globálna kampaň nápoja Coca-Cola s názvom „Open Happiness“ (Radosť otvoriť), ktorá odštartovala v januári 2009, vyzýva ľudí, aby zdieľali trochu svojej radosti a užívali si obyčajné radosti všedného dňa a života. Kampaň teraz beží po celom svete. Animovaný spot „Heist“ (Krádež), v ktorom lienky, lúčne koníky a ďalší hmyz spoja sily, aby ukradli fľašu Coca-Cola piknikom unavenému mužovi, získala cenu Emmy 2009 za Mimoriadny reklamný spot.


Zdroj: Coca-Cola HBC Slovenská republika

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe







Tento lnok si mete preta na webe Media Info Servis
http://www.mediainfoservis.sk

Tento lnok njdete na adrese:
http://www.mediainfoservis.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=1278