Úlohou Cisco ATP programu je prostredníctvom kvalifikovaných partnerov prinášať na trh nové riešenia a zároveň zabezpečiť vysokú mieru spokojnosti zákazníkov s nimi. „Touto certifikáciou Soitron dopĺňa radu VOICE certifikácií najvyššej úrovne. Vnímame to ako spoločný záväzok Soitron-u a CISCO poskytovať našim zákazníkom ešte kvalitnejšie a komplexnejšie služby“, uvádza Vladimír Mlynarčík z Cisco Slovensko, zodpovedný za partnerský a distribučný kanál.
The Cisco Customer Voice Portal ATP program sa zameriava na oblasť self-service riešení veľkých kontaktných centier. Účasť v tomto programe umožňuje SOITRON, a.s. poskytovať zákazníkom riešenia hlasových aplikácií s dôrazom na optimalizáciu nákladov a prispôsobenie špecifickým business potrebám zákazníka. Soitron je v súčasnosti jediný Cisco Customer Voice Portal ATP Partner na Slovensku a v Českej republike (zdroj: www.cisco.com, www.soitron.sk).