Bratislava (23.júla 2009) - Kreditnú kartu, ktorá šetrí na ďalšie nákupy, pripravila pre svojich
klientov spoločnosť Home Credit. Môžu si ju vybaviť a využívať
zákazníci obchodných domov KIKA, Baumax a Asko nábytok. Ak budú kartu
aktívne používať, zaistia si v partnerskom obchode lacnejšie nákupy. Za
platbu Premia kartou v akomkoľvek obchode sa jej vlastníkovi vráti späť
na prémiové konto 1 % zo zaplatenej čiastky.
"Držiteľ karty si môže
prémiovými eurami zaplatiť ďalší tovar v obchode, kde si kartu vybavil.
Zriadenie Premia karty je zadarmo, rovnako ako jej vedenie v prvom roku
používania. Uvedením vernostnej Premia karty na slovenský trh
rozširujeme našu spoluprácu s partnerskými obchodnými domami. Súčasne
ale neobmedzujeme zákazníka: benefit v podobe jedného percenta z útraty
späť na prémiové konto získava za každú platbu. Ponúkame tak klientom
moderný, užitočný a pohodlný platobný nástroj," približuje Erich Čomor,
predseda predstavenstva spoločnosti Home Credit Slovakia a.s.
Vernostný
systém Premia karty neobmedzuje zákazníkov vo výbere sortimentu. Prémiové eurá a možnosť ušetriť pri ďalších nákupoch získavajú za
všetky platby. Držitelia karty sa tak sami môžu rozhodnúť, či budú
platiť kartou za bežné nákupy potravín a drogérie, vybavenie do bytu
alebo napríklad elektroniku. Ako odmenu za aktívne používanie karty
potom nedostanú darčeky, ako obvykle, ale zľavy pri ďalších nákupoch.
Tie môžu uplatniť na tovar u obchodného partnera, kde si kartu
zadovážili. Pokiaľ sa zákazník rozhodne kúpiť sedaciu súpravu do
obývacej izby v hodnote 1000 Eur a zaplatí za ňu Premia kartou, Home
Credit mu ihneď pripíše na prémiové konto 10 Eur. Ak bude kartou hradiť
i ďalšie menšie nákupy, je reálne, aby mu používanie karty mesačne
zaplatilo napríklad drobný doplnok do bytu alebo zľavilo kúpu drahšieho
tovaru.
Premia karta je co-brandová kreditná karta typu Mastercard unembossed
(bez reliéfneho písma). Medzi jej základné funkcionality patrí
bezúročné obdobie v dĺžke 51 dní, ktoré patrí k najdlhším na trhu.
Pokiaľ majiteľ karty vráti v tomto období vyčerpané peniaze, neplatí
žiadne úroky. Kartu si môže zákazník zriadiť zadarmo priamo v obchodnom
dome KIKA, Baumax alebo Asko nábytok. S Premia kartou je možné platiť
nielen u obchodníkov na Slovensku a v zahraničí, ale taktiež vyberať
hotovosť z bankomatu kdekoľvek na svete. Za vedenie karty jej majiteľ
neplatí nič počas prvého roku používania. Parametre Premia karty Typ
kreditnej karty Co-brandová karta typu Mastercard Unembossed.
Kreditný limit až 2300 eur.
Bezúročné obdobie až 51 dní
Poplatok za vydanie karty 0 eur. Úroková sadzba 2,19 p. m. Poplatky za vedenie prvý rok zadarmo
Minimálna mesačná splátka 4 % z celkovej vyčerpanej čiastky, minimálne
12 eur. Výber z bankomatu 1 % z vyberanej čiastky, minimálne 3 eur
Výber hotovosti v zahraničí 1 % z vyberanej čiastky, minimálne 3,50 eur.
Spoločnosť Home Credit Slovakia, a. s., patrí k
lídrom trhu spotrebiteľského financovania na Slovensku. Poskytuje
účelové a bezúčelové financovanie prostredníctvom spotrebiteľských a
revolvingových úverov, produktové portfólio dopĺňajú hotovostné
pôžičky. Za rok 2008 prefinancovala nákupy svojich klientov v hodnote
4,47 miliardy Sk (149 miliónov eur).
Spoločnosti skupiny Home Credit pôsobia na trhoch spotrebiteľského
financovania v strednej a východnej Európe, v strednej Ázii a na
Ďalekom východe. V roku 2008 spoločne poskytli úvery v celkovom objeme
3,6 miliardy eur. Skupina Home Credit zastáva popredné pozície na
trhoch v Českej republike (Home Credit, od roku 1997), na Slovensku
(Home Credit Slovakia, od roku 1999), v Ruskej federácii (Home Credit
& Finance Bank, od roku 2002) a v Kazachstane (od decembra 2005).
V
roku 2006 vstúpila na trhy v Bielorusku (Home Credit Bank) a na
Ukrajine (Home Credit Bank, Home Credit Finance), od decembra 2007
pôsobí taktiež v Číne a od apríla 2009 aj vo Vietname. Skupina Home
Credit Group je súčasťou medzinárodnej finančnej skupiny PPF, ktorá sa
zaoberá predovšetkým spotrebiteľským financovaním a retailovým
bankovníctvom.
Skupina naďalej aktívne vyhľadáva investičné
príležitosti a realizuje strategické investície na rastúcich trhoch
strednej a východnej Európy a Ázie. Prostredníctvom podielu v Generali
PPF Holdingu je skupina PPF účastníkom trhu poisťovníctva v strednej a
východnej Európe. Za 18 rokov svojej existencie sa skupina PPF stala
jedným z popredných medzinárodných finančných investorov s hodnotou
spravovaných aktív prevyšujúcich 8 miliárd euro.
______________________________________________________________________________________
Zdroj: Nikola
Jančovičová AMI Communications Slovakia
Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.