Bratislava (3.apríla 2009) - Po takmer piatich rokoch sa Poštová banka rozhodla ukončiť jeden z
najúspešnejších reklamných seriálov na slovenskom trhu a odštartovať
úplne nový, s ambíciou byť ešte úspešnejší. Je súčasťou nového
komunikačného konceptu značky, ktorý banka prvýkrát aplikuje vo svojej
úplne novej reklamnej kampani na obľúbený produkt pôžička na bývanie.
Ústredné postavy predchádzajúceho konceptu Róbert Šikovný a poštárka
Lenka odovzdávajú štafetu trojici bábkových postáv a rozprávača
vsadených do prostredia bábkového divadla. „Dôvodom tejto zmeny
bola snaha oživiť marketingovú komunikáciu banky s dôrazom na jej
cieľové skupiny – obyvateľov vidieka a menších miest. Koncept bábkového
divadla s rozprávačom s variabilitou spracovaní a možnosťou rozvíjania
množstva tém v budúcnosti, zvíťazil ako najoriginálnejšie riešenie
zmeny našej doterajšej komunikácie,“ povedal Tomáš Trupl, vedúci oddelenia marketingovej komunikácie Poštovej banky. Kreatívne riešenie nového konceptu vytvorila
reklamná agentúra Effectivity, ktorej návrh v súťaži o zmenu
kreatívneho riešenia najviac zabodoval. „Hľadali sme jedinú odpoveď
– ako do komunikácie Poštovej banky zakomponovať ešte viac
jednoduchosti a príťažlivosti. Hľadali sme a skúšali dlho. Až sme
nakoniec objavili marionety,“ hovorí Daniel Abrahám, výkonný
riaditeľ agentúry Effectivity. Téma divadla a marionet ponúkla tvorcom
výtvarne originálny a pestrý svet vzťahov a situácií ako vystrihnutých
zo života bežného človeka. Na spracovaní a produkcii nového kreatívneho
konceptu sa podieľala produkčná spoločnosť OREO, ktorá produkovala
mnohé úspešné televízne projekty, ako napríklad Slovensko má talent,
Let´s dance, Bailando či Slovensko hľadá Superstar.
Ústrednými postavami nového reklamného konceptu sú tri bábky –
Dorotka, Hugo, poštár a živý herec - rozprávač. Ich príbehy sa
odohrávajú v prostredí malebnej dedinky niekde na podhorí. Kostol,
krčma, pošta a obchod s rozličným tovarom sú jej základnými
orientačnými bodmi. „Naše riešenie je unikátne a dáva nám výraznú
možnosť odlíšiť sa. Zároveň zachováva najcharakteristickejšiu črtu
našej komunikácie – to, že jej ľudia rozumejú a že sa im páči.
Prostredníctvom tohto konceptu môžeme uchopiť akúkoľvek tému bez toho,
aby jej spracovanie narazilo na podobnosť s komunikáciou kohokoľvek
iného na trhu,“ dodáva T. Trupl.
Poštová banka už v minulosti používala vo svojej marketingovej
komunikácii atypické a originálne prvky reprezentované napríklad
kombináciou hranej živej reklamy s animačnými technikami. Doterajšia
komunikácia bola z hľadiska rozpoznateľnosti jednou z najúspešnejších
na slovenskom reklamnom trhu. „Novým konceptom s využitím
netradičného prostredia bábok a animácie chceme potvrdiť svoj
originálny prístup k tvorbe reklamy a odvahu inovovať. Veríme, že sa
naše úsilie bude širokej verejnosti i našim klientom páčiť ešte viac
ako doteraz,“ uzatvára T. Trupl.
Zdroj: www.pabk.sk
Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.