"Hranicu spokojnosti zákazníkov s našimi
výrobkami na úrovni neuveriteľných 100% sme dosiahli prvý raz už v roku
2015 a odvtedy sa nám ju podarilo zopakovať každý rok. Väčšina zákazníkov tiež odpovedala
na väčšinu otázok s tým najlepším hodnotením. Až 96% zákazníkov by
odporučilo výrobky firmy Makrowin svojim známym a 4% (1 zákazník)
nevedeli. Na otázku Prečo ste sa ako zákazník rozhodli pre kúpu výrobkov od
Makrowinu (mohli uviesť viac ako 1 odpoveď) odpovedalo 52%, že ich presvedčili
odborné a technické znalosti pracovníkov firmy, 48% tak urobilo na základe
odporúčaní od svojich známych, 8% oslovila reklama a 4% na odporúčanie
stavebnej firmy alebo architekta. O spoločnosti Makrowin sa 44% zákazníkov
dozvedelo na základe odporúčania svojich známych, 28% na základe reklamy na
internete, 16% na základe reklamy v tlači a po 4% na odporúčanie
stavebnej firmy alebo architekta, z praxe a z blogu zdravý
dom-Lehotsky," vysvetlil D.Majer. Dodal,
že príliš sa nezmenili ani najviac preferované vlastnosti pri kúpe okien (viac
ako 1 odpoveď): 88% zákazníkov preferuje kvalitu, 77% funkčnosť, 60% použité
materiály, 52% tepelnoizolačné parametre, 36% vzhľad, 24% cenu a 4%
dodatočné solárne zisky v zime. "S montážnymi prácami a servisom výrobkov
našej spoločnosti bolo veľmi spokojných a spokojných 96 % zákazníkov, zo
toho 60% bolo veľmi spokojných a nespokojný nebol nikto. Podobne 92%
zákazníkov bolo spokojných s ochotou, ústretovosťou a profesionalitou
obchodných zástupcov spoločnosti. Veľmi spokojných s čistotou po vykonanej
montáži bolo 56% a spokojných 44% zákazníkov. Tieto odpovede veľmi priaznivo
hodnotia hlavne kvalitu práce našich montážnikov a obchodných zástupcov," konštatoval D. Majer. Doplnil,
že opäť bola najväčším prekvapením skúsenosť s cenami výrobkov, ktorá
potvrdila trend z ankiet minulých rokov. Slovenskí zákazníci si už
osvojili filozofiu, že najvyššiu kvalitu nemôžu mať na nízke ceny a že kvalita
niečo stojí. Už len preto, že Makrowin vyrába iba kvalitné výrobky, ktoré
určujú trendy na trhu a majú nadčasové parametre, nemôže mať nízke ceny. Dotazník
poskytuje firme dôležitú spätnú väzbu, lebo poskytuje odpovede na
najdôležitejšie otázky ako ďalej fungovať a na čo sa zameriavať. "Vyrábame
iba kvalitatívne najvyššie druhy výrobkov, ktoré si vyžadujú vysoké vstupné
náklady. Za svoje peniaze si však zákazník môže dlhé roky vychutnávať tú najvyššiu
kvalitu a nadčasovú eleganciu. Preto nemôžeme mať realizačné ceny nízke.
Napriek tomu s ich výškou neprejavil nespokojnosť ani jeden zákazník. Naopak
rastie percento s cenami spokojných zákazníkov. Na otázku ako ste spokojný
s cenami výrobkov spoločnosti bolo spokojných
56% respondentov a veľmi spokojných 24%. Ani spokojných ani nespokojných
bolo 20% zákazníkov. Žiaden zákazník neprejavil nespokojnosť s cenou. Sú
to vynikajúce čísla. Treba však zdôrazniť, že patria zákazníkom, ktorí si okná už dali
namontovať. Už v procese výberu okien hľadali čo najkvalitnejšieho
výrobcu. Teda už počítali s vyššou cenou a my sme im naplnili ich
predstavy o kvalite. Makrowin sa stal za posledné roky synonymom kvality
a potvrdil, že sa trafil do vkusu zákazníkov. Už niekoľko rokov neplatí
a to ani na Slovensku, že jediným kritériom je cena. Naopak, cena je
v spomínanej ankete zo siedmych kritérií až na šiestom mieste" upozornil
D.Majer. Dodal,
že cena už prestala byť hlavnou témou aj pri otázkach zákazníkov. Mnohí sa už
naučili rozoznávať serióznych výrobcov s dlhoročnou tradíciou, od rýchlokvasenej
konkurencie, stavajúcej na kradnutí
vzorov a klientelisticky vybavených dotáciách z eurofondov.
Zdeformované trhové prostredie sa len veľmi pomaly narovnáva. "Našťastie
za nás hovorí nielen kvalita produkcie, ale aj ocenenia, ktoré sme získali
v medzinárodnej konkurencii. Na tohtoročnom stavebnom veľtrhu
CONECO získalo bezpečnostné drevohliníkové okno
Makrowin
Huricane ZLATÚ PLAKETU za rok 2019.
Toto najvyššie ocenenie dostalo za vysokú odolnosť voči vlámaniu, kvalitný
dizajn a veľmi dobré tepelnoizolačné vlastnosti. Vysokú kvalitu výrobkov
Makrowinu už v minulosti ocenili odborné poroty veľtrhu Coneco, keď
v roku 2016 získali naše drevohliníkové okná a v roku 2015
bezpečnostné dvere našej firmy čestné uznania veľtrhu Coneco. Americký časopis Cosmopolitan home
ocenil ako Dom roka
2018 (2018 COSMOPOLITAN HOME OF THE-YEAR) špeciálny nízkoenergetický dom
v Michigane s názvom "Deer Haven Residence", ktorý si postavil na zalesnenom
pozemku v blízkosti rieky Thornapple mladý architekt Evan Mathison. Na túto
stavbu Makrowin dodal viac ako 20 okien a posuvných dverí
s trojsklom, ktoré vyzdvihol ako špičkové aj spomínaný časopis, uzavrel
D.Majer. Makrowin, s. r. o., je spoločnosť, ktorá je od
roku 1997 významným slovenským výrobcom drevohliníkových okien. Vyrába aj
presklené posuvné dvere a je dodávateľom doplnkov k oknám, akými sú
interiérové a exteriérové parapetné dosky, siete proti hmyzu,
a exteriérové tienenie. Viac informácií je na: www.makrowin.sk
Autor: admin
|
Svisiace odkazyHodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |