Dnes
odštartovala celoslovenská akcia s názvom Kofboj. Hlavným sloganom
Kofboja je: „Napi sa, porovnaj, vyhraj!“ Čo to vlastne Slováci majú piť?
A prečo? Kofboj začína v Poprade a postupne, počas dvoch týždňov,
sa presunie do Martina, Prešova, Košíc, Banskej Bystrice, Trenčína,
Žiliny, Nitry, Piešťan a Bratislavy. Podrobný program podujatia je na www.kofboj.sk a na facebookovom profile Kofboj.
Každý, kto sa
zapojí do testovania nápojov, je zaradený do žrebovania o štrnásť iPadov
od Apple, každý v hodnote 500 €. Hostesky v neprehliadnuteľnom
kovbojskom outfite ponúknu Slovákom na ochutnanie dva nealkoholické
nápoje. Na tom by ešte nebolo nič zvláštne, s ochutnávkami rôznych
nápojov sa spotrebitelia predsa stretávajú v obchodných centrách takmer
denne. Pri Kofboji však ľudia vôbec netušia, čo pijú, o aké konkrétne
nápoje ide. Kofboj vyzýva, aby sa ľudia napili, porovnali neznáme nápoje
a „spravodlivo a čestne“ rozhodli, ktorý im chutí viac. Podľa
organizátorov podujatia ide o absolútne transparentný, čestný a
spravodlivý slepý test, ktorý má ambíciu stať sa najväčším slepým testom
nealkoholických nápojov v histórií Slovenska. Spotrebitelia sa nemusia
ničoho obávať. A aj keď nevedia, akú konkrétnu značku nápoja
ochutnávajú, nápoje sú bežne dostupné na slovenskom trhu už dlhé roky.
Na každom ochutnávkovom mieste je osobne prítomný notár, ktorý dohliada
na transparentný a objektívny priebeh.
Zdroj:
Kofboj
Autor: admin
|
Svisiace odkazyHodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |