Najefektívnejší systém pre nákup cestovných lístkov prostredníctvom mobilov

Publikovan: 22.11, 2010    Tma: InterSystems Corporation

Praha (22. novembra 2010) - Spoločnosť Arriva, jedna z najväčších dopravných skupín v Európe, oznámila, že za prvých šesť mesiacov prevádzky nového systému pre m-Ticketing (nákup lístkov prostredníctvom mobilného telefónu) zákazníci uskutočnili viac než 300 000 ciest s cestovným lístkom zakúpenú pomocou mobilného telefónu.

Systém pre m-Ticketing

Systém pre m-Ticketing vytvorila spoločnosť Concept Data Technologies (CDT) zaoberajúca sa vývojom aplikácií pre mobilné telefóny a ako základ pritom využila vysoko výkonnú objektovou databázi InterSystems Caché ®.  Spoločnosť Arriva sa neustále snaží zavádzať nové technológie orientované na zákazníka. Súčasťou tejto stratégie je aj služba, kedy si zákazníci môžu bezplatne stiahnuť aplikáciu pre mobilný telefón a s mobilným telefónom potom nakupovať denné, týždenné a štvortýždňový zvýhodnené lístky.

Úspešná inštalácia platobného systému do 4 500 autobusov na viac než 1 000 linkách po celej Veľkej Británii (s výnimkou Londýna) urobila zo systému jeden z najrozsiahlejších svojho druhu na svete. Aplikácia spoločnosti CDT doručí cestujúcim lístky pohodlne, rýchlo a bezpečne na 90% mobilných telefónov vo Veľkej Británii.

S bleskovou rýchlosťou a nízkou latenciou

Larry Breen, výkonný riaditeľ spoločnosti CDT, o úlohách v rámci projektu hovorí: "Pre tento systém je kľúčové, aby poskytoval informácie rýchlo, bez ohľadu na výkon konkrétneho mobilného telefónu. Potrebovali sme veľmi rýchlo prenášať malé množstvá dát a vytvoriť dojem širokopásmového prenosu informácií na mobilné telefóny. Caché nám k tomu poskytla backendovú technológiu s bleskovou rýchlosťou a nízkou latenciou. "

Nový systém znamená väčšie pohodlie pre zákazníkov a spoločnosť Arriva má zároveň vďaka zozbieraným informáciám lepšiu predstavu o ich potrebách a vzorcoch správania. Systém pre m-Ticketing nastoľuje priamy individuálny vzťah medzi zákazníkmi a spoločnosťou a vytvára tak široké možnosti pre ponúkanie súvisiacich produktov (cross-selling) a poskytuje služby s pridanou hodnotou.


Mike Woodhouse, marketingový manažér spoločnosti Arriva, vysvetľuje: "Nákup pomocou mobilných telefónov je budúcnosťou dopravných spoločností. Teší nás, že sa nám podarilo dosiahnuť taký pokrok za tak krátku dobu - za 6 mesiacov sme pokročili od pilotnej fázy k celoštátnej prevádzke - a teraz zberáme plody nášho úspechu. "

Vysoká škálovateľnosť je vlastnosťou objektovej databázy Caché

Vysoká škálovateľnosť je vlastnosťou objektovej databázy Caché, ktorá umožňuje efektívne a komprimované ukladanie dát v bohatých dátových štruktúrach.  Chris Norton, manažér predaja spoločnosti InterSystems, dodáva: "Databázu InterSystems Caché používajú vývojári softvéru, ako napríklad spoločnosť CDT, pretože s ňou môžu rýchlo vyvíjať webové aplikácie, ktoré majú minimálne nároky na údržbu a hardvér, a vytvárať vysoko škálovateľné systémy pre koncových užívateľov, ako je spoločnosť Arriva. Sme veľmi hrdí na to, že sme súčasťou takého tvorivého a úspešného projektu. "

Systém pre m-Ticketing zvíťazil v roku 2010 ako najefektívnejší systém pre nákup cestovných lístkov prostredníctvom mobilného telefónu v kategórii "Effective Use of Mobile Ticketing" súťaže Global Mobile Messaging Awards. Ocenené boli spoločne Arriva, CDT a partner pre mobilné transakčné sieť, spoločnosť mBlox.


Zdroj: InterSystems

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

InterSystems Corporation

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.04 seknd