V tejto súvislosti
je naplánované aj rozšírenie modelového radu,
ako aj investície do výrobných kapacít v domácich závodoch v Českej
republike a na zahraničných trhoch. Rozhodujúcou hybnou
silou budúceho rastu odbytu sú mohutne rastúce mimoeurópske
automobilové trhy. Zatiaľ čo dnes sa tieto trhy na odbyte podieľajú
30 percentami, v nasledujúcich desiatich rokoch má ich podiel vzrásť
na viac ako 50 percent. „Dôsledná internacionalizácia značky Škoda
je súčasťou podnikovej stratégie „Škoda RS“,“ dodal Vahland.
„Tým chceme aj naďalej upevňovať našu funkciu vstupnej značky
koncernu Volkswagen.“ Škoda Auto bola v uplynulých
dvadsiatich rokoch na európskych trhoch úspešná vďaka „clever“
vozidlám s regionálnym akcentom a so zameraním na priestrannosť. V tomto
období sa značke podarilo počet svojich zákazníkov približne strojnásobiť.
V rámci stratégie „Škoda RS“ značka svoju paletu ďalej rozšíri.
Už na budúci rok je naplánované predstavenie nového malého modelu
značky Škoda. „Tým rozšírime našu ponuku podľa sloganu „Simply
Clever“ na nové segmenty,“ vysvetlil Vahland v Berlíne.
Okrem závodu v Českej republike má Škoda Auto
už dnes výrobné kapacity okrem iného v Indii, Rusku a v
Číne. V uplynulých troch rokoch vzrástol odbyt v týchto krajinách
na viac ako dvojnásobok. Iba v Číne predala Škoda Auto v roku 2009
vyše 120 000 vozidiel. Tempo rastu nepoľavuje. V prvých deviatich
mesiacoch tohto roku predstavoval nárast odbytu v Číne 65 percent.
„Škoda sa týmto etablovala na nových trhoch ako vstupná značka,“
zdôraznil Vahland. „Aj tu je Škoda synonymom priestranných, funkčných
a praktických automobilov pre celú rodinu.“
Zdroj:
Škoda Auto Slovensko
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Škoda Auto Slovensko: Simply Clever riešenia umožňujú najvýhodnejší možný pomer ceny a výkonu Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |