AMM Plus s.r.o. Prešov splnilo kritériá projektu CITROËN BUSINESS CENTER

Publikovan: 26.07, 2010    Tma: CITROËN SLOVAKIA

Bratislava (26. júla 2010) - V rámci programu Business Center, automobilka Citroën uvádza prvé dealerstvo na Slovensku, ktoré splnilo kritériá na zapojenie do  projektu CITROËN BUSINESS CENTER. AMM Plus s.r.o. Prešov – autorizované predajno-servisné miesto Citroën - bude poskytovať „business“ klientom špeciálnu starostlivosť, ktorá je nosným pilierom nového odhodlania značky prilákať a lepšie uspokojiť podnikateľskú sféru. Je prvým z dealerstiev Citroën, ktorým sa podarilo splniť všetky kritériá, ktoré značka vytýčila pre rok 2010 a v blízkej budúcnosti ho budú nasledovať ďalšie.  

Business to business predstavuje pre Citroën Slovakia výnimočne dôležitý trh

Business to business predstavuje pre Citroën Slovakia výnimočne dôležitý trh, na ktorý vstupuje so svojimi aktivitami každý rok. Firemnému sektoru poskytuje plošné zľavy a výhody pri nákupe nových automobilov a túto politiku sa snaží presadzovať aj prostredníctvom dílerskej siete Citroën, ktorá ponúka zvýhodnené ceny pre spoločnosti už od nakúpu prvého auta.  

Špeciálny program pod názvom Citroën business center,

Pre účely skvalitnenia služieb firemnému sektoru bol vyvinutý špeciálny program pod názvom Citroën business center, ktorý by mal klientom poskytnúť prínos nielen čo sa týka cenových zvýhodnení, ale aj starostlivosti, servisu a špeciálnych služieb. Citroën business center si kladie za cieľ celkové zrýchlenie služieb pre klienta rovnako ako osobný prístup prostredníctvom špecializovaného pracovníka a okamžitý prístup ku zľavám. Díleri, ktorí sa budú na programe podieľať, budú pútať identifikačnými znakmi Citroën Business Centier a budú zamestnávať špecializovaných predajcov a technikov, ktorí sa business klientom budú venovať s prihliadnutím na ich špecifické potreby. Pre uľahčenie prevádzky parku prináša program zľavy aj na náhradné diely a servisné úkony, rovnako ako poskytnutie náhradného vozidla v prípade poruchy. Samozrejmosťou bude kompletná škála úžitkových vozidiel vystavená v každom Citroën Business Center. 

Značka Citroën

Kreatívny a dynamický, Citroën uvádza v roku 2010 prvý model z prémiového produktového radu, nový Citroën DS3. Posilnený 90 rokmi „Créative Technologie“ značky prináša konkrétne riešenia v otázkach ochrany životného prostredia s uvedením dvoch elektrických vozidiel a masovým sprístupnením funkcie Stop&Start. Citroën, to je 8000 kontaktných miest pre klientov, 13 500 spolupracovníkov, prítomnosť v 85 krajinách a 1 346 000 vozidiel predaných v roku 2009.


Zdroj: Citroën Slovakia

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

CITROËN SLOVAKIA

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.11 seknd