NajČašník 2010 vyhlásil súťaž o najpivnejšiu fotografiuPublikovan: 11.08, 2010 Tma: Heineken SlovenskoDruhý ročník
projektu NajČašník2010 je zameraný na vytvorenie pozitívneho tlaku
verejnosti voči obsluhujúcemu personálu. Hodnotí hlavne ústretovosť,
sympatie a príjemné vystupovanie. Mimoriadne pozitívne ohlasy tohto
ročníka inšpirovali realizačný tím Najčašník2010 a reklamných
partnerov k vyhláseniu medzisúťaže pre čašníkov a reštaurácie.
Do 15. augusta. 2010 môžu zapojením do medzisúťaže vyhrať atraktívne
ceny v súťaži „O najpivnejsiu fotografiu s Heinekenom Slovensko“,
čiže fotografiu, pri ktorej dostane odborná porota najväčšiu chuť
na pohár vychladeného pivka. Ďalšie medzisúťaže pripravili aj
ostatní reklamní partneri.
Zdroj:
Heineken Slovensko
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Heineken Slovensko: Na Slovensku sme pre správne čapovanie piva urobili kus práce Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |