PEUGEOT pozýva všetkých užívateľov internetu podeliť sa so svojimi emóciamiPublikovan: 18.05, 2010 Tma: Peugeot
Je to súťaž
, z ktorej vyjdú 4 víťazi za každú tému. Budú vybratí z
26 príspevkov, ktoré získajú najviac hlasov. Výhry sú zaujímavé: VIP víkend na 24H LE MANS, predpremiérové testovanie nových modelov
PEUGEOT, nový IPad a rad ďalších. Témy sú nasledovné
: Silné emócie sú najlepším motorom vašej výkonnosti .Téma je úzko spojená so
športovými momentmi . Výhra: výhercovia môžu získať víkend VIP na 24h Le Mans. Najkrajšie
emócie
"príroda". Výhra : zberateľské bicykle "200 rokov"
PEUGEOT.
Užívatelia sú
vyzvaní, aby sa podelili o svoje najkrajšie inšpirácie súvisiace
s dizajnom. Výhra : predpremiérové testovanie nových modelov Zachytiť
a porozprávať
príbeh o pulzovaní mesta. Výhra: víťaz si môže požičať automobily v rámci
projektu Mu by Peugeot Vonkajší
svet a jeho technológií sú vítané. Jednoduchosť a účelnosť. Výhra: adepti v tejto sekcii
môžu vyhrať nový špeciálny IPAD. Vízia: výnimočné dovolenky, výnimočné spomienky,
atypické momenty môžu otvoriť dvere do nových destinácií a
dobrodružstiev.
Peugeot je jedinou
značkou , ktorá uvádza ponuku globálnej mobility pre tak automobily
osobné ako aj úžitkové, skútre , bicykle vrátane širokej
ponuky v rámci servisných služieb. Prítomná v 160 krajinách sveta
prostredníctvom 10 000 kontraktných miest , značka Peugeot
spája svet náročnosti a emócií. V roku 2009, značka
Peugeot predala 1 842 000 automobilov a stala sa prvou francúzskou
značkou vo svete a 10- tou svetovou automobilovou značkou
celkom. 50 % predaných peugeotov emituje menej ako 14 g CO2.Po silných
200 rokoch inšpirácie, PEUGEOT v roku 2010, obnovuje svoje štylistické
línie,
Zdroj:
Peugeot Slovakia
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Peugeot: Najnovší koncept PEUGEOT: dvojsedadlový roadster s futuristickým vzhľadom Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |