Praha (20. apríla 2010) - Spoločnosť Mio Technology, globálny výrobca
prenosných navigačných zariadení, sa snaží o zelenšiu planétu Zem a
zaväzuje sa na minimalizovanie vplyvu svojej činnosti na životné
prostredie. Pomocou
zmenšenia veľkosti a váhy svojich výrobkov, odstránenia nebezpečných
látok,
zlepšenia výrobných postupov a navrhovania produktov, ktoré sa dajú
ľahšie
recyklovať, sa spoločnosť Mio snaží obmedziť svoju uhlíkovú stopu. V rámci celosvetového Dňa Zeme a globálnej
kampane "Billion Acts of Green"
spoločnosť Mio organizuje on-line súťaž "I LOVE Green Cities", ktorej
cieľom je podporiť ľudí, aby zdieľali svoje ekologické skúsenosti z
miest,
Mio prispieva k akcii celosvetového Dňa krajiny "Billion Acts of
Green"
Mio
zmenšuje tiež veľkosť obalov svojich výrobkov. Od roku 2007 sa veľkosť
obalov
spoločnosti Mio zmenšila o 41%. Vďaka zníženiu množstva obalových materiálov o
stovky ton ročne, ušetrí Mio pri dodávkach do Európy približne šesť
jednosmerných letov.
Od roku 2010 nahradí spoločnosť Mio farbu, ktorú doteraz používala na obaloch,
za farbu so sójovým olejom ako nosičom. Sójový olej je priaznivejšie k
životnému prostrediu než tradičné nosiče založené na minerálnych olejoch z
niekoľkých dôvodov: pri svojom raste sója absorbuje CO2 z atmosféry, počas
svojej recyklácie spôsobuje sójový olej menšie znečistenie životného prostredia
a je ľahšie ho zbaviť farebného pigmentu. Možnosť odstrániť farbu je dôležitá
vzhľadom na to, že sa tým jednak zvyšuje množstvo papiera / kartónu, ktorý je
možné recyklovať. Okrem toho je výsledkom recyklovaný papier vyššej kvality,
pretože dochádza k menšiemu poškodeniu vlákien.
On-line súťaž "I
LOVE Green Cities"
V rámci celosvetového Dňa Zeme a globálnej kampane "Billion Acts of Green"
spoločnosť Mio organizuje on-line súťaž "I LOVE Green Cities", ktorej
cieľom je podporiť ľudí, aby zdieľali svoje ekologické skúsenosti z miest, kde
žijú alebo ktoré navštevujú prostredníctvom fotografií, filmov a krátkych článkov. V tejto súťaži formulujú
účastníci z celého sveta svojou unikátnou definíciu "zeleného mesta":
napríklad tráva rastúca na strechách áut ( môžete priviesť množstvo zelene do
každého kútika mesta) alebo jazda na bicykli v prevleku za mimozemšťanmi po
centre mesta.
Najzelenšie mestá v kampani spoločnosti Mio
Okrem tvorivej súťaže s ekologickou tematikou sa tiež ľudia
môžu zapojiť do súťaže "Green City Voting" a dať hlas mestu, o ktorom
si myslia, že je najekologickejší. Mesiac po začatí súťaže sa do tejto akcie zapojilo
viac ako 30 000 ľudí z celého sveta. Prvé miesto v súťaži vyhráva Taipei, kým
mesta Barcelona a Sydney sa umiestnili na druhom a treťom mieste. K desiatim
najzelenším mestám v Európe patria napríklad aj Barcelona, Praha,
Amsterdam, Budapešť a Krakow.
Súťaž "I LOVE Green Cities" sa koná do 21. mája.
Každý týždeň spoločnosť Mio vyžrebuje zo zoznamu účastníkov hlasovania
šťastného víťaza. Títo "green weekenders" budú mať príležitosť vyhrať
navigačné zariadenie od spoločnosti Mio v hodnote zhruba 300 USD.
Konečný výhercu súťaže a jeden šťastný hlasujúce
vyhrajú letenku zadarmo (v hodnote 1500 USD, v závislosti na meste odletu) a
voľný vstup na výstavu Expo v Šanghaji, ktorá a koná tento rok v lete.
O spoločnosti Mio
Spoločnosť Mio Technology vyvíja a predáva výrobky, ktoré svojim užívateľom umožňujú
využiť posledné novinky v mobilných službách. Spoločnosť bola založená v máji 2002 a teraz pôsobí na
Taiwane, v Číne, Európe, Severnej Amerike, Austrálii, Japonsku a Južnej Kórei. Mio
Technology celosvetovo zamestnáva viac ako 1700 ľudí a svoje produkty predáva
vo viac ako 58 krajinách. Mio Technology je momentálne jednotkou na trhu s GPS
v regióne strednej a východnej Európy *. Celosvetovo obsadzuje tretiu priečku.
Mio predpovedá, že mobilný život a mobilný obchod bude v budúcnosti základom
každodenného života. Produkty, zahŕňajúce autonavigácia, osobné navigácie a
navigačné PDA systémy boli vyvinuté so zameraním na potreby zákazníkov. Slogan značky
Mio, "Explore More" ("Objavte viac"), vychádza zo snahy
zlepšiť cesty, ktorými ľudia vnímajú svet, a dať používateľom vedieť, že ho
môžu objavovať jednoducho a slobodne.
Zdroj:
Mio Technology
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: