Spoločnosť Mio organizuje on-line súťaž I LOVE Green Cities

Publikovan: 20.04, 2010    Tma: Mio Technology Corporation

Praha (20. apríla 2010) - Spoločnosť Mio Technology, globálny výrobca prenosných navigačných zariadení, sa snaží o zelenšiu planétu Zem a zaväzuje sa na minimalizovanie vplyvu svojej činnosti na životné prostredie. Pomocou zmenšenia veľkosti a váhy svojich výrobkov, odstránenia nebezpečných látok, zlepšenia výrobných postupov a navrhovania produktov, ktoré sa dajú ľahšie recyklovať, sa spoločnosť Mio snaží obmedziť svoju uhlíkovú stopu.  V rámci celosvetového Dňa Zeme a  globálnej kampane "Billion Acts of Green" spoločnosť Mio organizuje on-line súťaž "I LOVE Green Cities", ktorej cieľom je podporiť ľudí, aby zdieľali svoje ekologické skúsenosti z miest,

Mio prispieva k akcii celosvetového Dňa krajiny "Billion Acts of Green"

Mio zmenšuje tiež veľkosť obalov svojich výrobkov. Od roku 2007 sa veľkosť obalov spoločnosti Mio zmenšila o 41%. Vďaka zníženiu množstva obalových materiálov o stovky ton ročne, ušetrí Mio pri dodávkach do Európy približne šesť jednosmerných letov.

Od roku 2010 nahradí spoločnosť Mio farbu, ktorú doteraz používala na obaloch, za farbu so sójovým olejom ako nosičom. Sójový olej je priaznivejšie k životnému prostrediu než tradičné nosiče založené na minerálnych olejoch z niekoľkých dôvodov: pri svojom raste sója absorbuje CO2 z atmosféry, počas svojej recyklácie spôsobuje sójový olej menšie znečistenie životného prostredia a je ľahšie ho zbaviť farebného pigmentu.
Možnosť odstrániť farbu je dôležitá vzhľadom na to, že sa tým jednak zvyšuje množstvo papiera / kartónu, ktorý je možné recyklovať. Okrem toho je výsledkom recyklovaný papier vyššej kvality, pretože dochádza k menšiemu poškodeniu vlákien.

On-line súťaž "I LOVE Green Cities"

V rámci celosvetového Dňa Zeme a  globálnej kampane "Billion Acts of Green" spoločnosť Mio organizuje on-line súťaž "I LOVE Green Cities", ktorej cieľom je podporiť ľudí, aby zdieľali svoje ekologické skúsenosti z miest, kde žijú alebo ktoré navštevujú prostredníctvom fotografií, filmov  a krátkych článkov. V tejto súťaži formulujú účastníci z celého sveta svojou unikátnou definíciu "zeleného mesta": napríklad tráva rastúca na strechách áut ( môžete priviesť množstvo zelene do každého kútika mesta) alebo jazda na bicykli v prevleku za mimozemšťanmi po centre mesta.

Najzelenšie mestá v kampani spoločnosti Mio

Okrem tvorivej súťaže s ekologickou tematikou sa tiež ľudia môžu zapojiť do súťaže "Green City Voting" a dať hlas mestu, o ktorom si myslia, že je najekologickejší. Mesiac po začatí súťaže sa do tejto akcie zapojilo viac ako 30 000 ľudí z celého sveta. Prvé miesto v súťaži vyhráva Taipei, kým mesta Barcelona a Sydney sa umiestnili na druhom a treťom mieste. K desiatim najzelenším mestám v Európe patria napríklad aj Barcelona, Praha, Amsterdam, Budapešť a Krakow.


Súťaž "I LOVE Green Cities" sa koná do 21. mája. Každý týždeň spoločnosť Mio vyžrebuje zo zoznamu účastníkov hlasovania šťastného víťaza. Títo "green weekenders" budú mať príležitosť vyhrať navigačné zariadenie od spoločnosti Mio v hodnote zhruba 300 USD.


Konečný výhercu súťaže a jeden šťastný hlasujúce vyhrajú letenku zadarmo (v hodnote 1500 USD, v závislosti na meste odletu) a voľný vstup na výstavu Expo v Šanghaji, ktorá a koná tento rok v lete.

O spoločnosti Mio

Spoločnosť Mio Technology vyvíja a predáva výrobky, ktoré svojim užívateľom umožňujú využiť posledné novinky v mobilných službách. Spoločnosť bola založená v máji 2002 a teraz pôsobí na Taiwane, v Číne, Európe, Severnej Amerike, Austrálii, Japonsku a Južnej Kórei. Mio Technology celosvetovo zamestnáva viac ako 1700 ľudí a svoje produkty predáva vo viac ako 58 krajinách. Mio Technology je momentálne jednotkou na trhu s GPS v regióne strednej a východnej Európy *. Celosvetovo obsadzuje tretiu priečku.

Mio predpovedá, že mobilný život a mobilný obchod bude v budúcnosti základom každodenného života. Produkty, zahŕňajúce autonavigácia, osobné navigácie a navigačné PDA systémy boli vyvinuté so zameraním na potreby zákazníkov. Slogan značky Mio, "Explore More" ("Objavte viac"), vychádza zo snahy zlepšiť cesty, ktorými ľudia vnímajú svet, a dať používateľom vedieť, že ho môžu objavovať jednoducho a slobodne.


Zdroj: Mio Technology

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Svisiace odkazy

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

Mio Technology Corporation

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.10 seknd