Analytické nástroje IBM pomôžu zvyšovať obrat a bojovať s fluktuáciou klientovPublikovan: 23.02, 2010 Tma: IBMPredstavuje to výzvu pre tradičné portfólio súčasných poskytovateľov
komunikačných služieb. Aby dokázali reagovať na požiadavky trhu,
musia agresívne reagovať na konkurenčný tlak, znižovať fluktuáciu
klientov a optimalizovať produktové portfólio. Musia byť osobnejší
a poskytovať klientom relevatné informácie a ponuky.
"Analytické riešenie
od IBM umožňuje poskytovateľom komunikačných služieb pracovať
so všetkými dostupnými údajmi – vrátane neštrukturalizovaných
dát – a tým predpovedať obchodné výsledky, sledovať najaktuálnejšie
trendy, zlepšovať servis, zvyšovať pridanú hodnotu služieb a znižovať
presuny klientov vďaka lepšiemu porozumeniu ich potrieb a správaniu,”
povedal Scott Stainken, generálny riaditeľ IBM pre telekomunikačný
sektor. „Pri lepšom využití informácií z dostupných kontaktných
miest v reálnom čase môžu spoločnosti proaktívne pracovať s klientmi
v súlade s ich očakávaniami a preferenciami. Tým zvýšia spokojnosť
klientov, čo sa odrazí v raste výnosov a znížení marketingových
nákladov.“ Firma Digital +, ktorá
je súčasťou španielskej spoločnosti Sogecable, používa predikatívny
analytický softvér IBM SPSS na optimalizáciu svojho call centra
predpovedaním správania jednotlivých klientov a proaktívnym riadením
operátorov, ktorí zákazníkom dokážu dať aktuálne a cielené
odporúčania v reálnom čase. UPC Broadband so sídlom v
Holandsku poskytuje digitálnu a analógovú televíziu, širokopásmový
internet a digitálne telefonické služby individuálnym a firemným
klientom. Aby spoločnosť uspela v tvrdej konkurencii, rozhodla sa
zamerať na spotrebiteľské správanie a analyzovať dostupné údaje
o zákazníkoch. UPC si vybrala softvér IBM SPSS, pretože jej umožnuje
jednoducho analyzovať správanie klientov, sociodemografické dáta
a produktové preferencie. Na základe týchto analýz dokáže pripraviť
lepšie cielené marketingové kampane. Tesco Mobile, jedna z najrýchlejšie
rastúcich mobilných sietí v UK, sa rozhodla pre IBM SPSS softvér
s cieľom budovať lojalitu zákazníkov, chce lepšie porozumieť motivácii,
názorom a preferenciám klientov. Viac informácií o inteligetných
riešeniach v telco sektore nájdete na stránke www.ibm.com/smarterplanet/ SPSS, spoločnosť
patriaca IBM, patrí k vedúcim svetových poskytovateľom predikatívneho
analytického softvéru a analytických riešení. Produktové
portfólio – zamerané na zber dát,
štatistiky či modelovanie – zachytáva správanie a názory
ľudí a predpovedá výsledky budúcich interakcií
s klientom. Klienti z komerčnej, vládnej i akademickej sféry na celom
svete sa spoliehajú na technológiu SPSS pri získavaní, udržiavaní
a raste klientského portfólia. IBM získala spoločnosť
SPSS v októbri 2009. Viac informácií o spoločnosti
a akvizícii SPSS nájdete na stránke Akvizicia
SPSS a http://www.spss.com.
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu IBM: Výkonní riaditelia označujú kreativitu za najdôležitejší faktor budúceho úspechu Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |