Bratislava (15.januára 2010) - Športoví fanúšikovia na celom svete netrpezlivo
odpočítavajú dni zostávajúce do začiatku zimných olympijských hier vo
Vancouveri. Už začiatkom novembra spustil Panasonic blog, na ktorom
môžu blogeri z celého sveta bojovať o jedno miesto v hľadisku najvýznamnejšej
športovej udalosti roka. Obyvatelia Vancouveru a návštevníci OH sa môžu tiež
tešiť na živé prenosy v 3D rozlíšení, vysielané v unikátnom 3D Full HD kine
Panasonic priamo v David Lam Park.
Panasonic je
oficiálnym olympijskym partnerom v kategórii zvukových a obrazových zariadení. Tie sa opäť ponesú v duchu firemného olympijského hesla „Sharing the Passion“
(„Zdieľame nadšenie“). V súlade so svojou dlhodobou stratégiou však
spoločnosť ani tentokrát nezabúda na otázky ochrany životného prostredia.
Jedna zima - päť snov. Ďalšou z olympijských marketingových aktivít je blog, ktorý Panasonic na svojej
globálnej webovej stránke olympijských hier spustil 2. novembra. Ústredný motív
tvorí slogan „One Winter, Five Dreams" (Jedna zima, päť snov). Pätica
športovcov - účastníkov zimných olympijských hier 2010 bude na svojich blogoch
zdieľať životné príbehy o tom, ako bojovali o možnosť stať sa jedným z
olympionikov. Na ich príspevky môžu reagovať čitatelia na celom svete, pričom
jeden z nich, ktorý prostredníctvom blogu športovcov najviac podporí, vyhrá
možnosť osobne sa zúčastniť na zimných olympijských hrách 2010 ako „Gold
Blogger” (Zlatý bloger).J
Živé športové prenosy vo filmovej 3D kvalite. Už vo februári postaví Panasonic v parku David Lam Park vo Vancouveri obrovský
pavilón s plochou až 700 m2
a v ňom umiestni svoj revolučný systém domáceho kina s 3D plazmovým TV s plným
vysokým rozlíšením Full HD . Ten sprostredkuje živé prenosy z diania najväčších
športových zápolení vo formáte Full HD 3D, vďaka čomu sa diváci budú cítiť
stále ako v centre diania.
Panasonic na olympiáde taktiež predstaví kompletné portfólio svojich 3D
produktov – 3D plazmové televízory v plnom vysokom rozlíšení Full HD, 3D
Blu-ray prehrávače i 3D profesionálne kamery. Plazmové televízory s NeoPDP
obrazovkou boli zvolené preto, že ako jediné z dnes dostupných technológií
dokážu zobraziť obraz v plnom vysokom rozlíšení zvlášť pre ľavé a zvlášť pre
pravé oko – rýchlosť odozvy je totiž u plazmových TV 2000x vyššia, než u
ktoréhokoľvek LED a LCD televízora, čo je pre 3D obraz a športové prenosy
absolútne nevyhnutná vlastnosť. Preto sú iba plazmové TV schopné zobraziť 3D
obraz v plnom vysokom rozlíšení (Full HD) bez rozmazania.
Menej emisií CO2 a environmentálny program pre deti. Jednou z hlavných tém ZOH, ktoré vyhlásil Vancouverský organizačný výbor VANOC
s podporou UNEP (United Nations Envirinment Programme) je trvalá udržateľnosť.
V dôsledku toho boli zavedené rôzne opatrenia na zníženie negatívnych dopadov
olympiády na životné prostredie. Panasonic tieto zámery podporí aj svojimi
vlastnými environmentálnymi programami. Ako oficiálny partner sa bude podieľať
na sponzorovaní videosúťaže „Do Your Part – VANOC Sustainability Video Contest“
(Prispej svojím dielom – Videosúťaž udržateľnosti VANOC), ktorá je zameraná na
mládež vo veku 13 – 24 rokov a podporuje environmentálne aktivity detí
prostredníctvom tvorby videozáznamov.
Iniciatíva zameraná na kompenzáciu emisií CO2. Spoločnosť sa tiež zapojí do jedinečnej iniciatívy zameranej na kompenzáciu
vyprodukovaných emisií CO2, ktorú zastrešuje kanadská spoločnosť Offsetters.
Panasonic poskytne finančnú kompenzáciu 416 ton CO2 emisií, čo predstavuje
odhad celkového množstva CO2, ktoré vyprodukuje pri realizácii svojich činností
na OH. Poskytnuté prostriedky budú využité na financovanie programov zelených
technológií, špeciálne navrhnutých pre tieto ZOH, vďaka čomu Panasonic reálne
prispeje k zámeru VANOC dosiahnuť „uhlíkovo neutrálne olympijské hry".
Viac informácií o environmentálnych aktivitách spoločnosti nájdete na adrese
http://panasonic.net/eco/.
Zdroj:
Panasonic Slovakia
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti:
Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.