Cez špeciálne vytvorenú aplikáciu „Sounds of Coca-Cola“ na Facebooku
môžete nahrať svoje osobné súťažné video so svojou vlastnou a
jedinečnou interpretáciou „Zvukov Coca-Cola“. „Keď otvárate fľašu s
nápojom Coca-Cola, počujete nezameniteľné zvuky. Jednoducho je 'radosť
otvoriť' ju,“ povedala Katie Bayne, Chief Marketing Officer, Coca-Cola
North America. „Vieme, že nie je nič podobné ako pitie nápoja
Coca-Cola, takže keď sa s nami ľudia podelia o svoje stvárnenie zvukov,
ktoré pritom počujú, budú sa zabávať a v nás vyvolajú pocit smädu,
možno sa dostanú až do našej novej reklamy.“ Stránka Coca-Cola na Facebooku, ktorú v roku 2008 vytvorili Dusty a
Michael, dvaja z najhorlivejších fanúšikov tejto značky, má v
súčasnosti skoro 3,7 miliónov fanúšikov na šiestich kontinentoch a je
jednou z najpopulárnejších Facebook stránok vôbec. Inovatívny globálny
kasting s názvom „Zvuky Coca-Cola“ prebieha exkluzívne len cez
Facebook. Tipy na to, ako vytvoriť pútavý súťažný príspevok môžu
záujemcovia ašpirujúci na účinkovanie v reklame nájsť v krátkom videu,
v ktorom Dusty a Michael ukazujú svoje vlastné pocity z pitia nápoja,
ktorý je označovaný za najosviežujúcejší na svete. Pre účasť na
kastingu stačí len vytvoriť vlastné video o dĺžke 1 minúta, v ktorom
ľudia vydajú nasledujúce zvuky: Posúdené budú všetky prihlásené videá a tie, ktoré predstavia
najkvalitnejšie zvukové efekty, predvedú zaujímavé vystupovanie pred
kamerou a najlepšie stelesnia značku Coca-Cola, budú vybrané do
kastingu pri tvorbe novej reklamy spustenej v roku 2010. V novej
reklame s názvom „Zvuky Coca-Cola“ teda budú účinkovať reálni ľudia –
neherci, ktorí budú prezentovať svoje vlastné interpretácie
najrôznejších zvukov, ktoré znejú, keď si otvoríte nápoj Coca-Cola. Globálna kampaň nápoja Coca-Cola s názvom „Open Happiness“ (Radosť
otvoriť), ktorá odštartovala v januári 2009, vyzýva ľudí, aby zdieľali
trochu svojej radosti a užívali si obyčajné radosti všedného dňa a
života. Kampaň teraz beží po celom svete. Animovaný spot „Heist“
(Krádež), v ktorom lienky, lúčne koníky a ďalší hmyz spoja sily, aby
ukradli fľašu Coca-Cola piknikom unavenému mužovi, získala cenu Emmy
2009 za Mimoriadny reklamný spot.
Zdroj: Coca-Cola HBC Slovenská republika
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Coca Cola: Coca-Cola odštartovala na Facebooku celosvetový kasting Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |