Za poklesom ceny mliečnych
produktov je aj zvýšený záujem spotrebiteľov nakupovať viac výrobkov v
promo a v akciách. Podiel promo nákupov na spotrebe mliečnych výrobkov
dosiahol skoro až polovicu z celkovej spotreby. Cena poklesla
takmer pri všetkých mliečnych kategóriách, najviac klesla pri mlieku a
tvrdých syroch. Tvrdé syry si slovenské domácnosti kupovali za cenu
nižšiu približne o štvrtinu, čo prilákalo nových kupujúcich. Klesajúca
cena mlieka na trhu spotrebiteľom nestačila a nakupovali mlieko ešte
výhodnejšie v akciách. Trvanlivé mlieko si tak slovenské domácnosti
nakupovali v priemere na úrovni pod 50 centov za liter v akcii. Pozícia
trvanlivého mlieka sa tak posilnila, ako aj dlhodobý trend preferencie
trvanlivého mlieka pred čerstvým mliekom, keďže to zaznamenáva u
spotrebiteľov už dlhodobo pokles. GfK Slovakia. Spoločnosť
GfK Slovakia je lídrom na trhu marketingového prieskumu a poradenstva.
Vznikla v roku 1991 v Bratislave a je súčasťou celosvetovej siete GfK
so sídlom v Norimbergu. Skupina GfK je 4. najväčšou spoločnosťou na
svete zaoberajúcou sa prieskumom trhu. Jej aktivity pokrývajú tri
obchodné sektory - Custom Research, Retail and Technology a Media. Vo
finančnom roku 2007 dosiahla tržby vo celkovej výške 1 162,1 milióna
EUR. Skupina GfK riadi 115 spoločností pokrývajúcich viac než 100
krajín. Z celkového množstva cca 10 000 zamestnancov (stav k 30.
septembru 2008) pracuje viac ako 80 percent mimo územia Nemecka. Pre
podrobnejšie informácie prosím navštívte našu web stránku: www.gfk.com alebo www.gfk.sk
Zdroj: GfK Slovakia
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu GfK: Nemecko v roku 2010 očakáva miery pokles kúpnej sily Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |