„O2 neustále mení trh mobilnej komunikácie na Slovensku v
prospech zákazníka. Pred rokom sme priniesli férový prístup, založený
na rešpektovaní potrieb a želaní zákazníkov. Dnes sme ako prvý operátor
ponúkli slovenským zákazníkom viac ako 150 modelov mobilných telefónov.
Vďaka oddeleniu služby od telefónu získavajú všetci zákazníci možnosť
vybrať si v ktorejkoľvek O2 Predajni za výhodných podmienok taký
telefón, aký im najviac vyhovuje a je jedno, či využívajú predplatené,
alebo fakturované služby,“ uviedol René Parák, hovorca a manažér O2 pre
styk s médiami. V každej O2 Predajni sú pripravení vyškolení konzultanti O2, ktorí
zákazníkom pomôžu vyhľadať a vybrať si svoj nový mobilný telefón na
základe ich vlastných kritérií a požiadaviek. Objednávkový katalóg má
formu internetovej stránky s prehľadom ponuky, možnosťou vyhľadávania a
objednania mobilného telefónu resp. príslušenstva. Vybraný telefón môže
zákazník zaplatiť v hotovosti alebo v mesačných platbách bez navýšenia
kúpnej ceny. Pri nákupe v hotovosti získa každý zákazník automaticky
zľavu, ktorej výška záleží od typu a ceny telefónu. Po vyplnení objednávky dostane každý zákazník tzv. List pre
zákazníka, ktorý obsahuje informácie o sledovaní stavu objednávky,
postupe pri preberaní objednaného telefónu, ako aj informáciu o
záručných lehotách a reklamačný poriadok. Na základe objednávky potom
kuriér doručí zákazníkovi jeho telefón až domov. Pri prevzatí telefónu
zákazník zaplatí buď celú kúpnu cenu, alebo prvú mesačnú platbu. Podrobné informácie o objednávaní prostredníctvom nového katalógu nájdete na stránke www.sk.o2.com alebo priamo v značkových a partnerských predajniach O2 na celom Slovensku.
Zdroj: Telefónica O2 Slovakia, s.r.o.
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu O2: O2 Slovensko prináša zákazníkom bezplatne mobilnú sociálnu komunitu fring Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |